Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7746-080-1
Autor: Brian Tracy, Mark Thompson
EAN: 9788377460801
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: MT Biznes

Ze wstępu do książki A teraz stwórz wielką firmę

   Czy jesteś gotów na to, by na nowo pobudzić swoją firmę do rozwoju? Czy jesteś skłonny podjąć się nowego śmiałego przedsięwzięcia, aby przyciągnąć lepszych ludzi i zdobyć bardziej dochodowych klientów?
   Jeśli tak, to gdzie mógłbyś szukać bezstronnej rady? Dziś największym wyzwaniem dla większości liderów jest znalezienie praktycznego, życiowego szkolenia ze strategii i działań koniecznych do szybkiego i sprawnego rozwoju przedsiębiorstwa, bez mętnej filozofii i błyskotliwych, lecz bezużytecznych haseł, jakie konsultanci mają przeważnie do zaoferowania.
   Autorzy książki A teraz stwórz wielką firmę zapoznają cię z genialnie prostymi, dobrze sprawdzonymi sposobami na realizowanie w odpowiedniej kolejności etapów zdynamizowania przedsiębiorstwa. Bez bajerowania i akademickich zawiłości przekonają cię, co trzeba zrobić i jak to zrobić, a także sprawią, że całkiem inaczej podejdziesz do swojej przyszłości.
   Mark Thompson i Brian Tracy, eksperci w dziedzinie rozwoju biznesu, wyjaśniając siedem podstawowych kwestii, wskażą tobie i twojemu zespołowi, jak opracować zrównoważone strategie przyciągające wspaniałych klientów i pomagające w zdobywaniu lepszych liderów, by tych klientów obsługiwali. Poznasz niuanse tworzenia bardziej użytecznych planów biznesowych, które zadziałały w wypadku innych świetnych menedżerów i przedsiębiorców.
     Zobaczysz, jak łatwo można zbudować lub zniszczyć trwałą relację z klientem, i odkryjesz, jak lepiej wyznaczać w firmie priorytety tylko w tych dziedzinach, które mają największe znaczenie dla klientów.
    A co najważniejsze, autorzy A. teraz... stwórz wielką firmę! stawiają siedem zwodniczo prostych pytań, które powinieneś zadać sobie i swoim współpracownikom. Jeśli weźmiesz je sobie do serca, to oszczędzisz dużo czasu, pieniędzy oraz cierpień. Te pytania mogą stworzyć lub zniszczyć twoje przedsiębiorstwo.
   Większość przywódców zbyt późno zdaje sobie sprawę, że kluczowy czas na udzielanie odpowiedzi na te pytania — i na rozwój firmy oraz kariery - nadchodzi wtedy, gdy świat wydaje się przyspieszać. Dzieje się tak, gdy konkurenci usiłują nadążyć za szybkimi zmianami, które niosą ze sobą największe okazje i, w wielu wypadkach, gdy najlepiej prosperujące i najtrwalsze organizacje znów stają się modne lub odkrywają swoją magiczną moc. Właśnie teraz jest najlepsza pora na to, by wyróżnić się na tle innych.
   Książka A teraz stwórz wielką firmę ma pomóc ci odpowiedzieć na najistotniejsze pytania dotyczące przyszłości twojej firmy - i twojego ostatecznego sukcesu. Na co czekasz? Ruszaj i twórz wielką firmę!

Marshall Goldsmith
autor bestsellera „New York Timesa" — Magiczna moc (Mojo)
oraz Co doprowadziło cię tutaj, nie doprowadzi cię gdzie indziej
(What Got You Herę Won't Get You There), jeden z „najlepszych
50 biznesowych myślicieli na świecie" według magazynu „Forbes"

    Skończył się czas teorii, nadeszła pora działania. Znajdujemy się w sercu zawirowań biznesowych i chaosu większego od wszystkiego, z czym się do tej pory zetknęliśmy. Zawieruchy gospodarcze w końcu się kiedyś kończą, jak zawsze, ale nigdy nie uda nam się powrócić do dobrych, starych sposobów prowadzenia interesów. Dzisiaj konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdecydowana niż kiedykolwiek.     Czekają nas większe, dużo trudniejsze wyzwania. Jedynym sposobem na przetrwanie i prosperowanie jest zbudowanie wielkiej firmy, która zdoła przetrwać ekonomiczne wstrząsy na każdym rynku i wspiąć się na szczyty w swojej branży.
    Rynek oferuje nam olbrzymi wybór książek o biznesie, których autorzy opisują, jak powinna wyglądać firma doskonała. Informacje opisowe są pouczające i inspirujące, sprawiają, że chcesz stać się idealnym liderem prowadzącym idealne przedsiębiorstwa, jakie tacy autorzy opisują.
   Nasza książka A teraz stwórz wielką firmę jest inna. Celowo nadaliśmy jej normatywny charakter. Omawiamy siedem kluczowych kwestii zapewniających firmie wielkość i dokładnie tłumaczymy, co należy zrobić, aby tę wielkość osiągnąć. Żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, a także jasne i dokładne objaśnienia, jak zmierzyć postępy na każdym etapie budowania firmy.
    Dowiesz się, co robić, jak to robić i jakie najistotniejsze liczby musisz śledzić każdego dnia i miesiąca. Nauczysz się wyznaczać jasne cele i wiązać je z istotnymi miernikami. Poznasz najskuteczniejsze, praktyczne i wypróbowane strategie oraz techniki stosowane przez najlepsze firmy w każdej branży, a wszystko po to, by stworzyć kipiące energią, niezwykle dochodowe własne przedsiębiorstwo o wysokim morale.
     Pokażemy ci, jak przyciągać klientów, sprawić, by do ciebie wracali i przyprowadzali ci przyjaciół. Opowiemy, jak skoncentrować działania i poświęcać C2as, pieniądze i zasoby na najbardziej opłacalne produkty, usługi i czynności.
   Książka A teraz stwórz wielką firmę odkrywa sposoby, dzięki którym można osiągać lepsze, bardziej przewidywalne wyniki, zwłaszcza finansowe, i to szybciej niż kiedyś. Podpowiadamy także, jak można stworzyć kulturę nieustannego doskonalenia się, aby objąć przywództwo nad konkurencją, a potem stale poszerzać zakres tej władzy. Gdy dowiesz się, jak ruszyć z miejsca, w jakim się znajdujesz, i dotrzeć do miejsca, w jakim chcesz być w przyszłości, po drodze nauczysz się, jak mierzyć każdą decydującą zmienną i rozwijać się w każdej istotnej dziedzinie. Przede wszystkim przekonasz się, jak wywoływać te same reakcje, raz po raz, w ludziach z i spoza twojej spółki, którzy wykrzykną:
„To wspaniała firma!".
    Ta książka zapozna cię ze zrozumiałymi, prostymi, praktycznymi i skutecznymi metodami i technikami przydatnymi w budowaniu wielkiej firmy na dowolnym rynku i w obliczu każdej konkurencji. Zaczynajmy.

Mark Thompson i Brian Tracy

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Brian Tracy, Mark Thompson

  • Tytuł oryginału: 

    Now, Build a Great Business!: 7 Ways to Maximize Your Profits in Any Market

  • Liczba stron: 

    212

  • Wymiary: 

    158x233

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-7746-080-1

  • Tłumacz: 

    Urszula Zinserling

  • Rok wydania: 

    2011

Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...