Wczytuję dane...
KOD: 978-83-61302-05-6
Autor: Vimla Lalvani
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: Buchmann

   Poradnik Potęga jogi składa się z pięciu części: „Wprowadzenia", Jogi dla sportu", Jogi dla zdrowia", Jogi dla odprężenia i relaksu" oraz Jogi dla umysłu i ducha". We wprowadzeniu autorka wyjaśnia, czym jest joga i na czym polega jej działanie, przedstawia podstawowe pozycje, sposoby oddychania i cykl „Powitanie słońca". Czytelnicy znajdą tu także zestawy ćwiczeń dobranych pod kątem określonych problemów zdrowotnych lub wynikających z potrzeby ruchu.

  • Rozdział Joga dla sportu" zawiera ćwiczenia rozgrzewające i poprawiające ogólną kondycję fizyczną, z uwzględnieniem szczególnych wymagań sprawnościowych, takich jak np. wzmocnienie mięśni brzucha.
  • Joga dla zdrowia" to ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz wpływające dodatnio na kondycję psychiczną. Znajdziemy tu też opis ćwiczeń odpowiadających na konkretne potrzeby zdrowotne - dolegliwości żołądkowe, bóle kręgosłupa i problemy kobiece.
  • Rozdział Joga dla odprężenia i relaksu" to ćwiczenia, które mają na celu radzenie sobie ze stresami życia codziennego oraz osiągnięcie naturalnej równowagi i harmonii. 
  • Ostatnia część, Joga dla umysłu i ducha" przedstawia takie pozycje (asany), które sprzyjają koncentracji umysłu i oczyszczeniu go z chaosu. W rozdziale tym wprowadza się podstawowe techniki medytacji.

Dzięki zawartym w książce fotografiom i instrukcjom, czytelnik nie powinien mieć kłopotów z wykonaniem ćwiczeń. Komentarze wskazują, na co trzeba zwrócić uwagę, by jak najwięcej skorzystać z układów ćwiczeń.

Szczegóły

  • Autor: 

    Vimla Lalvani

  • Objętość: 

    192

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Format: 

    200x265

  • ISBN: 

    978-83-61302-05-6

  • Tłumacz: 

    Ewa Kiszkurno-Koziej

  • Rok wydania: 

    2013

Polecamy