Pilates. Poradnik Zdrowia I Urody
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7670-124-0
Autor: Jennifer Dufton
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: Buchmann

Wprowadzenie do książki

Pilates. Poradnik zdrowia i urody

  Wyobraź sobie, że mozesz mieć świetne ciało, być wyższy, zwiększyć swoją siłę i elastyczność, poprawić postawę, ulżyć bólom i dolegliwościom, poprawić współżycie seksualne, obniżyć poziom stresu, dodać sobie energii i pewności siebie. A wszystko to dzięki jednemu rodzajowi ćwiczeń. A ponadto wyobraź sobie, ze ćwiczenia sprawią ci przyjemność.

  Jeżeli twoje podejście do sprawności fizycznej zazwyczaj polega na wpatrywaniu się z niechęcią w lustrzane odbicie swojego ciała, a następnie rzucanie się w szalony wir aerobiku, by zrzucić parę zbytecznych kilogramów lub jeśli spędzasz godziny na siłowni, aby ujędrnić ciało, to wyciągamy do ciebie pomocną dłoń. Nawet, jeżeli praktykowana przez ciebie forma ćwiczeń ma szanse powodzenia na dłuższą metę, to nigdy się o tym nie przekonasz, ponieważ nie będziesz w stanie wystarczająco długo wytrzymać. Byłoby to zbyt męczące i nudne. Ćwiczenia stałaby się kolejnym uciążliwym obowiązkiem, który trzeba wypełnić. Proces ten nie sprawiałby ci przyjemności, więc wróciłbyś na kanapę.

   „Odmiana z Pilates", jak sama nazwa wskazuje, jest czymś innym. Pilates zastępuje bezmyślne ćwiczenia takimi, które angażują twój umysł, dzięki czemu się nie nudzisz. Sesje różnią się od siebie, są relaksujące i czujesz się po nich świetnie. Ile razy wyszedłeś z siłowni wykończony lub po powrocie z joggingu padłeś na łóżko? Po Pilates nie ma się uczucia zmęczenia. Wręcz przeciwnie. Jest się wypoczętym, rześkim i odmłodzonym.

   Ta książka zawiera program ćwiczeń Pilates na macie, które mogą być wykorzystane do utworzenia pierwszych trzydziestu lekcji Pilates. Ćwiczenia są przeznaczone dla dorosłych w dowolnym wieku, kobiet i mężczyzn i są odpowiednie dla wszystkich poziomów sprawności. Będziesz pracować w swoim własnym tempie, dostosowując ćwiczenia do swoich potrzeb.

Co Pilates może zrobić dla Ciebie?

  • Tak jak joga, da ci elastyczność. 
  • Wzmocni mięśnie jak na siłowni, bez nadmiernego ich rozbudowywania. 
  • Da ci silne, jędrne ciało, płaski brzuch i dłuższe, wyciągnięte mięśnie oraz ładne kształty. 
  • Poprawi twoją postawę. 
  • Ulży wielu bólom i dolegliwościom. 
  • Poprawi ci samopoczucie. 
  • Odciąży twój kręgosłup, co może przywrócić parę utraconych centymetrów. 

  Jennifer Dufton jest w pełni wykwalifikowaną instruktorką Pilates i prowadzi własne studio w North Norfolk. Przed przeprowadzką do Norfolk uczyta Pilates w najbardziej prestiżowych studiach w Londynie, między innymi w Chelsea Harbour Club, Triyoga w Primrose Hill, The Pilates Studio na Great Portland Street i w Centrum Psychoterapii w Westminster. Współpracowała z szeroką gamą klientów, do których zalicza aktorów, modelki, muzyków i członków Królewskiej Grupy Baletowej. Sama jest członkiem The PILATESfoundation® UK, a także byłą uczennicą jednej z współzałożycielek fundacji, Anne-Marie Zulkahari.

  Ponadto posiada kwalifikacje Alan Herdman Studios i ukończyła Międzynarodowy Program Szkolenia Nauczycieli Sztuki i Nauk Ciała pod nadzorem Rael Isacowitz.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Jennifer Dufton

  • Tytuł oryginału: 

    The Pilates Difference

  • Liczba stron: 

    128

  • Wymiary: 

    200x265

  • Oprawa: 

    Twarda

  • ISBN: 

    978-83-7670-124-0

  • Tłumacz: 

    Agata Jaremczuk

  • Rok wydania: 

    2011

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...