Wczytuję dane...

Opinie o książce Ugotuj Swój Biznes

Opinie o książce Ugotuj Swój Biznes

   Ta książka jest nie tylko dla osób, które chcą założyć firmę kulinarną; jest to publikacja dla wszystkich ludzi, którzy po prostu chcą założyć firmę, i kropka. Zawarte w niej fascynujące sylwetki przedsiębiorców pokazują, że naprawdę można sprawić, by marzenia się ziściły poprzez ciężką pracę i za pomocą lekcji udzielonych przez bohaterów opisywanych tu historii. Co najbardziej utkwiło mi w pamięci? To, że wsparcie i pomoc dostaje się z najbardziej nieprawdopodobnych źródeł, w tym także od tych odważnych ludzi, którzy zdecydowali się podzielić swoimi doświadczeniami, tak byś również ty mógł się od nich czegoś nauczyć.

Michelle Shih, dyrektor działu lifestyle w „O, The Oprah Magazine”

   Od smakowych maseł czekoladowych z Kolorado po tanie wina z Kalifornii - Rachel Hofstetter daje nam wgląd w inspirującą różnorodność branży gastronomicznej. Jej umiejętność opowiadania historii rozświetla pasję przedstawianych tu przedsiębiorców, ich poświęcenie i osiągnięty sukces. Ugotuj swój biznes to podstawowa lektura dla smakoszy, chcących założyć własną firmę, oraz wspaniale źródło wiedzy dla czytelników ciekawych tego, jak ich ulubione produkty trafiły do sklepów spożywczych.

— Leah Douglas, Serious Eats

   Od lokalnych wytwórców po dużych producentów - ta świetna książka pokazuje szeroki zakres przedsiębiorców kultywujących swoją pasję do gotowania, i w dodatku zarabiających w ten sposób na życie.To wartościowy, pouczający i zachęcający zestaw opowieści oraz praktycznych wskazówek - mądra lektura dla wszystkich ludzi, którzy chcą założyć własną firmę gastronomiczną.

— Faith Durand, redaktor naczelna „The Kitchn”

   Branża specjałów spożywczych rozkwita.Tysiące początkujących przedsiębiorców pragnie wprowadzić na rynek swoje cenne przepisy, jednak bez świadomości tego, na jakie przeszkody mogą się natknąć. Ten dogłębny przegląd firm, którym udało się odnieść sukces, poucza i inspiruje, tak by więcej ludzi mogło żyć tak, jak o tym marzyli.

— Ron Tanner, wiceprezes ds. komunikacji i edukacji Specialty Food Association

Ugotuj Swój Biznes

Ugotuj Swój Biznes