Marketing Internetowy W Małej Firmie
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-846-1875-0
Autor: Holly Berkley
EAN: 9788384618750
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: One Press

Wprowadzenie do książki

Marketing internetowy w małej firmie

   Ta książka zawiera analizę przypadków dotyczących internetowych kampanii marketingowych takich firm jak Pepsi-Cola, Banana Republic, Jenny Craig International, BMW i Amazon.com. Przedstawiono w niej także objaśnienia, jak można zaprojektować podobne kampanie marketingowe za znacznie mniejsze pieniądze. Dzięki zamieszczonym w książce poradom nauczysz się, jak w oszczędny sposób przyciągnąć do swojej strony internetowej właściwe osoby oraz jak nakłonić je do przekazania Ci danych teleadresowych. Dowiesz się, jak przekształcić stronę internetową w miarodajne źródło informacji i nakłonić klientów do odwiedzania Twojego sklepu w sieci.
   Ta publikacja nie zawiera wskazówek dotyczących tego, jak założyć firmę; raczej podpowiada właścicielom i pracownikom firm już działających, jak efektywnie zorganizować ich wysiłki marketingowe. Książka jest przeznaczona zarówno dla osób indywidualnych, jak i firm, które chciałyby wypromować jakiś pomysł, usługę lub produkt (czy po prostu firmę), a które mają ograniczone fundusze. Poruszone zostaną w niej następujące zagadnienia:

  • Jak zaprojektować stronę internetową, żeby przyciągała uwagę Twojej grupy docelowej?
  • Jak zorganizować akcję e-mailową, żeby dotarła do właściwych odbiorców?
  • Znaczenie co-brandingu — wspólnych działań marketingowych dwóch lub więcej marek; wybór odpowiedniego partnera.
  • Jak zorganizować treść serwisu, żeby była dopasowana do indywidualnych potrzeb klientów i na tyle atrakcyjna, by sprawić, że klienci będą wracali na naszą stronę WWW?
  • Jak zostać autorytetem w swojej branży?
  • Jak rozsądnie wydawać pieniądze przeznaczone na marketing, czyli jak zyskać przewagę konkurencyjną, wykorzystując efektywne techniki rejestracji strony w wyszukiwarkach i wykupując reklamy na stronach internetowych?

   W tej książce znajdziesz informacje potrzebne do zrealizowania kampanii internetowych i przygotowania strony WWW w możliwie najbardziej efektywny sposób.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Holly Berkley

  • Tytuł oryginału: 

    Low-budget Online Marketing: For Small Business

  • Liczba stron: 

    144

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-846-1875-0

  • Tłumacz: 

    Anna Kanclerz

  • Rok wydania: 

    2009

Polecamy