Wprowadzenie do książki
Marketing internetowy w małej firmie
Ta książka zawiera analizę przypadków dotyczących internetowych kampanii marketingowych takich firm jak Pepsi-Cola, Banana Republic, Jenny Craig International, BMW i Amazon.com. Przedstawiono w niej także objaśnienia, jak można zaprojektować podobne kampanie marketingowe za znacznie mniejsze pieniądze. Dzięki zamieszczonym w książce poradom nauczysz się, jak w oszczędny sposób przyciągnąć do swojej strony internetowej właściwe osoby oraz jak nakłonić je do przekazania Ci danych teleadresowych. Dowiesz się, jak przekształcić stronę internetową w miarodajne źródło informacji i nakłonić klientów do odwiedzania Twojego sklepu w sieci.
Ta publikacja nie zawiera wskazówek dotyczących tego, jak założyć firmę; raczej podpowiada właścicielom i pracownikom firm już działających, jak efektywnie zorganizować ich wysiłki marketingowe. Książka jest przeznaczona zarówno dla osób indywidualnych, jak i firm, które chciałyby wypromować jakiś pomysł, usługę lub produkt (czy po prostu firmę), a które mają ograniczone fundusze. Poruszone zostaną w niej następujące zagadnienia:
- Jak zaprojektować stronę internetową, żeby przyciągała uwagę Twojej grupy docelowej?
- Jak zorganizować akcję e-mailową, żeby dotarła do właściwych odbiorców?
- Znaczenie co-brandingu — wspólnych działań marketingowych dwóch lub więcej marek; wybór odpowiedniego partnera.
- Jak zorganizować treść serwisu, żeby była dopasowana do indywidualnych potrzeb klientów i na tyle atrakcyjna, by sprawić, że klienci będą wracali na naszą stronę WWW?
- Jak zostać autorytetem w swojej branży?
- Jak rozsądnie wydawać pieniądze przeznaczone na marketing, czyli jak zyskać przewagę konkurencyjną, wykorzystując efektywne techniki rejestracji strony w wyszukiwarkach i wykupując reklamy na stronach internetowych?
W tej książce znajdziesz informacje potrzebne do zrealizowania kampanii internetowych i przygotowania strony WWW w możliwie najbardziej efektywny sposób.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Holly Berkley
-
Tytuł oryginału:
Low-budget Online Marketing: For Small Business
-
Liczba stron:
144
-
Wymiary:
145x205
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-846-1875-0
-
Tłumacz:
Anna Kanclerz
-
Rok wydania:
2009