Wczytuję dane...
KOD: 135358
Dostępność: 2 dni
EAN: 9788323329091
Koszt wysyłki: ★☆★ ☆Darmowa Dostawa ☆★☆★

Autorzy książki wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów. dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi, eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów. dr John R. Weisz, Judge Baker Children's Center, Uniwersytet Harvarda Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.

Detale

  • Autor: 

    Philip C. Kendall (red.)

  • Format: 

    242x169 mm

  • Ilość stron: 

    510

  • ISBN: 

    9788323329091

  • Oprawa: 

    broszurowa

  • Rok wydania: 

    2014

Polecamy