Wprowadzenie do książki
Godzina dziennie z mobile marketingiem
Kto powinien przeczytać książkę Godzina dziennie z mobile marketingiem?
Zważywszy na coraz istotniejszą rolę, jaką urządzenia mobilne odgrywają w naszym życiu osobistym i zawodowym, dosłownie każdy może czerpać z lektury tej książki korzyści. Najprzydatniejsza będzie jednak dla osób, które chcą w pełni zrozumieć środowisko mobilne i wykorzystać je do budowania swojego biznesu. Większość Czytelników będzie należeć do jednej z trzech poniższych grup:
- marketingowcy agencji,
- marketingowcy marek,
- właściciele małych i średnich firm.
Rozmiar i zasięg Twojego biznesu oraz Twoja w nim rola są w gruncie rzeczy nieistotne. Prędzej czy później (ale raczej prędzej) będziesz musiał wiedzieć, jak dotrzeć do swoich odbiorców poprzez urządzenia mobilne. Niezależnie więc od tego, czy jesteś samodzielnym przedsiębiorcą, czy członkiem większego zespołu w korporacji należącej do Fortune 500, Godzina dziennie z mobile marketingiem jest książką przeznaczoną dla Ciebie.
Nawet jeśli marketing mobilny okaże się niewielką częścią Twoich działań albo jeżeli Twoje obowiązki obejmują jedynie wycinek większej mobilnej kampanii marketingowej, wierzymy, że im więcej wiesz na temat strategii, rozwoju, monitorowania i mierzenia efektów, które dotyczą rozpoczęcia i prowadzenia kampanii mobilnej, tym lepiej będziesz mógł wykonywać swoją pracę. W obecnej chwili możesz jeszcze nie działać w marketingu mobilnym, ale dzień, gdy wszyscy będziemy mobilni, czy to z wyboru, czy z konieczności, zbliża się wielkimi krokami.
Czego się nauczysz?
Urządzenia mobilne zapewniają wielu osobom ich pierwsze cyfrowe doświadczenia. To właśnie urządzenie mobilne jest dla nich internetem. Tworzy to znaczące możliwości marketingowe. Na ile znaczące, zapytasz? Zwróć uwagę na wyliczenia eMarketera, zgodnie z którymi w 2013 roku 4,2 miliarda osób będzie posiadaczami telefonów komórkowych — to blisko 60% światowej populacji! Wśród tej ogromnej grupy użytkowników telefonów komórkowych istnieją różnorodne tępy urządzeń, inaczej używane przez swoich właścicieli, a przez to różne są także metody wykorzystania „komórki” w marketingu i różne wyniki, jakich możesz oczekiwać.
Głęboko wierzymy w to, że najlepszym sposobem rozpoczęcia działalności w marketingu mobilnym jest dokładne zrozumienie aktualnego środowiska mobilnego i jego wspaniałej złożoności, a następnie oparcie swojego myślenia na wszechstronnych ramach strategicznych, wykorzystywanych do decydowania O tym, które spośród wielu taktyk i kanałów, opisywanych w książce Godzina dziennie z mobile marketingiem, będą właściwe w przypadku Twojej marki i Twojego biznesu. Nie zrobimy tego za Ciebie (chyba że nas zatrudnisz, rzecz jasna), ale możemy nakreślić kolejne kroki, lakie musisz podjąć, i wyposażyć Cię w narzędzia konieczne do wyruszenia w tę podróż. W przypadku marketingu mobilnego, jak i wielu innych rzeczy, warto trzymać się hasła „rozejrzyj się, zanim postawisz pierwszy krok”.
Zachęcamy Cię do opierania się licznym „świecidełkom” (urządzeniom, technikom marketingowym i innym), których pełno w mobilnym uniwersum. Zamiast tego pamiętaj, że mobilność koncentruje się przede wszystkim na tworzeniu 1 rozwijaniu relacji z klientami w czasie rzeczywistym. Urządzenia będą się zmieniać, a zmiany te zachodzą dynamicznie. Sednem wszystkiego, co robisz, powinna więc pozostawać koncepcja relacji w czasie rzeczywistym. Książka Godzina dziennie z mobile marketingiem nauczy Cię, w jaki sposób wykorzystywać urządzenia i techniki marketingowe, by osiągnąć ten cel.
Uwaga: w niniejszej publikacji zawarliśmy wskazówki, przykłady i przypadki użycia dobrane w taki sposób, by pomóc Ci w doskonaleniu Twoich umiejętności oraz ulepszaniu obecności Twojego biznesu w świecie mobilnym i zwiększaniu skuteczności Twoich mobilnych programów marketingowych.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Rachel Pasqua, Noah Elkin
-
Tytuł oryginału:
Mobile Marketing: An Hour a Day
-
Liczba stron:
440
-
Wymiary:
170x230
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-246-7699-6
-
Tłumacz:
Marta Najman
-
Rok wydania:
2013