-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.MT Biznes
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wprowadzenie do książki
Rozbite okna, rozbita firma
Raz na kilka lat pojawia się książka przedstawiająca na tyle wnikliwe i istotne spostrzeżenia - a przy tym tak proste, oczywiste i trafne - że natychmiast zmienia ona nasz sposób myślenia i prowadzenia firmy. Taką książką jest Rozbite okna, rozbita firma - to przełom w teorii zarządzania, który może zmienić los niezliczonych firm dążących do wyprzedzenia konkurencji.
W tym niezwykle ważnym i nowatorskim dziele autor, Michael Levine - którego książka Partyzanckie Public Relations stała się standardową pozycją w teorii public relations i jest wykorzystywana w podyplomowych szkołach biznesu, takich jak Harvard, Stanford i Northwestern — przedstawia przekonujące dowody na to, że problemy firm, dużych czy małych, z reguły wynikają z poświęcania niedostatecznej uwagi drobnym sprawom.
Psycholodzy zajmujący się problematyką społeczną i kryminolodzy zgodnie twierdzą, że jeśli rozbite okno w budynku nie zostanie naprawione, to wkrótce pozostałe okna również zostaną rozbite i pojawi się przekonanie, że w tej okolicy przestępczość wymknęła się spod kontroli. Ta sama zasada odnosi się do biznesu. Ciągłe zwracanie uwagi na szczegóły świadczy nie tylko o kompetencji, lecz również o tym, że firmę obchodzi to, czego chcą konsumenci. Wybite okna - czy odpadająca farba, zniszczone dywany i zaniedbane toalety - wysyłają odwrotny sygnał: że firmie nie zależy.
Wykorzystując wzięte z życia przykłady, od decyzji linii lotniczych jet Blue, by dać pasażerom to, czego naprawdę chcą (skórzane fotele, osobny telewizor dla każdego z pasażerów i sprzedaż biletów przez internet) po zorientowaną na klientów strategię Google, wyłamującą się spośród innych wyszukiwarek internetowych czy sukcesy i porażki firm prowadzących działalność business-to-business, Levine nieustannie udowadnia, że ciągła czujność i obsesyjne przywiązywanie wagi do szczegółów może zadecydować o losach firmy lub marki.
Poprzez rady i wskazówki mówiące o tym, jak zmienić firmę na taką, która dba o każdy szczegół i przyciąga więcej klientów, Rozbite okna, rozbita firma trafia w samo sedno tego, co jest zawsze gwarancją sukcesu w biznesie - to książka o małych rzeczach, które dużo znaczą.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Michael Levine
-
Tytuł oryginału:
Broken Windows, Broken Business: How the Smallest Remedies Reap the Biggest Rewards
-
Liczba stron:
224
-
Wymiary:
145x205
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
83-88970-81-X
-
Tłumacz:
Grzegorz Łuczkieiwcz
-
Rok wydania:
2006