Rozbite Okna, Rozbita Firma
Wczytuję dane...
KOD: 83-88970-81-x
Autor: Michael Levine
EAN: 838897081x
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: MT Biznes

Wprowadzenie do książki

Rozbite okna, rozbita firma

   Raz na kilka lat pojawia się książka przedstawiająca na tyle wnikliwe i istotne spostrzeżenia - a przy tym tak proste, oczywiste i trafne - że natychmiast zmienia ona nasz sposób myślenia i prowadzenia firmy. Taką książką jest Rozbite okna, rozbita firma - to przełom w teorii zarządzania, który może zmienić los niezliczonych firm dążących do wyprzedzenia konkurencji.
   W tym niezwykle ważnym i nowatorskim dziele autor, Michael Levine - którego książka Partyzanckie Public Relations stała się standardową pozycją w teorii public relations i jest wykorzystywana w podyplomowych szkołach biznesu, takich jak Harvard, Stanford i Northwestern — przedstawia przekonujące dowody na to, że problemy firm, dużych czy małych, z reguły wynikają z poświęcania niedostatecznej uwagi drobnym sprawom.
   Psycholodzy zajmujący się problematyką społeczną i kryminolodzy zgodnie twierdzą, że jeśli rozbite okno w budynku nie zostanie naprawione, to wkrótce pozostałe okna również zostaną rozbite i pojawi się przekonanie, że w tej okolicy przestępczość wymknęła się spod kontroli. Ta sama zasada odnosi się do biznesu. Ciągłe zwracanie uwagi na szczegóły świadczy nie tylko o kompetencji, lecz również o tym, że firmę obchodzi to, czego chcą konsumenci. Wybite okna - czy odpadająca farba, zniszczone dywany i zaniedbane toalety - wysyłają odwrotny sygnał: że firmie nie zależy.
    Wykorzystując wzięte z życia przykłady, od decyzji linii lotniczych jet Blue, by dać pasażerom to, czego naprawdę chcą (skórzane fotele, osobny telewizor dla każdego z pasażerów i sprzedaż biletów przez internet) po zorientowaną na klientów strategię Google, wyłamującą się spośród innych wyszukiwarek internetowych czy sukcesy i porażki firm prowadzących działalność business-to-business, Levine nieustannie udowadnia, że ciągła czujność i obsesyjne przywiązywanie wagi do szczegółów może zadecydować o losach firmy lub marki.
   Poprzez rady i wskazówki mówiące o tym, jak zmienić firmę na taką, która dba o każdy szczegół i przyciąga więcej klientów, Rozbite okna, rozbita firma trafia w samo sedno tego, co jest zawsze gwarancją sukcesu w biznesie - to książka o małych rzeczach, które dużo znaczą.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Michael Levine

  • Tytuł oryginału: 

    Broken Windows, Broken Business: How the Smallest Remedies Reap the Biggest Rewards

  • Liczba stron: 

    224

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    83-88970-81-X

  • Tłumacz: 

    Grzegorz Łuczkieiwcz

  • Rok wydania: 

    2006

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...