KOD: 978-83-246-4811-5
Autor: Anna M. Łabuz
Koszt wysyłki od: 5.90 PLN
Wydawca: One Press

Wprowadzenie do książki

5 kroków do porozumienia

    Trzeba wiedzieć, jak rozmawiać, jakich wzorców lingwistycznych używać, jak dopasowywać się do swojego rozmówcy i w jaki sposób osiągnąć zamierzony cel. Jak pokierować rozmową, żeby skierować klienta w wyznaczonym przez nas kierunku i przekonać go do swoich racji.
   Skoro negocjować z powodzeniem mogą dzieci, używając przy tym zupełnie nieświadomie świetnie znanych psychologom społecznym reguł wywierania wpływu społecznego, to na pewno tego wszystkiego jesteś w stanie nauczyć się również i Ty.
   Tak jak już wcześniej wspominałam, na początek zbudujemy solidne podstawy dotyczące komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu, a następnie osadzać będziemy na nich kolejne cegiełki będące ważnym elementem w sprawnym komunikowaniu się z drugą osobą.
   Być może zdarzy się również tak, że pewne rzeczy okażą się dla Ciebie już znane. To świetnie, będziesz mógł bowiem spojrzeć na nie z zupełnie innej perspektywy. Być może zastanowisz się, jak mógłbyś je lepiej, z większym powodzeniem wykorzystać w procesie bardziej skomplikowanych negocjacji.
   Książka ta nie stanowi pracy naukowej i należy ją traktować jako swoistego rodzaju poradnik dla tych wszystkich, którzy na co dzień w swojej pracy muszą negocjować czy też rozmawiać z klientami. Zawiera szereg cennych wskazówek i uwag dotyczących tego, w jaki sposób jeszcze lepiej i skuteczniej porozumiewać się z drugim człowiekiem.
   Zapraszam do lektury i wyłuskania z niej dla siebie tego co najważniejsze.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Anna M. Łabuz

  • Liczba stron: 

    144

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-246-4811-5

  • Rok wydania: 

    2013

Polecamy