Wprowadzenie do książki
5 kroków do porozumienia
Trzeba wiedzieć, jak rozmawiać, jakich wzorców lingwistycznych używać, jak dopasowywać się do swojego rozmówcy i w jaki sposób osiągnąć zamierzony cel. Jak pokierować rozmową, żeby skierować klienta w wyznaczonym przez nas kierunku i przekonać go do swoich racji.
Skoro negocjować z powodzeniem mogą dzieci, używając przy tym zupełnie nieświadomie świetnie znanych psychologom społecznym reguł wywierania wpływu społecznego, to na pewno tego wszystkiego jesteś w stanie nauczyć się również i Ty.
Tak jak już wcześniej wspominałam, na początek zbudujemy solidne podstawy dotyczące komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu, a następnie osadzać będziemy na nich kolejne cegiełki będące ważnym elementem w sprawnym komunikowaniu się z drugą osobą.
Być może zdarzy się również tak, że pewne rzeczy okażą się dla Ciebie już znane. To świetnie, będziesz mógł bowiem spojrzeć na nie z zupełnie innej perspektywy. Być może zastanowisz się, jak mógłbyś je lepiej, z większym powodzeniem wykorzystać w procesie bardziej skomplikowanych negocjacji.
Książka ta nie stanowi pracy naukowej i należy ją traktować jako swoistego rodzaju poradnik dla tych wszystkich, którzy na co dzień w swojej pracy muszą negocjować czy też rozmawiać z klientami. Zawiera szereg cennych wskazówek i uwag dotyczących tego, w jaki sposób jeszcze lepiej i skuteczniej porozumiewać się z drugim człowiekiem.
Zapraszam do lektury i wyłuskania z niej dla siebie tego co najważniejsze.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Anna M. Łabuz
-
Liczba stron:
144
-
Wymiary:
145x205
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-246-4811-5
-
Rok wydania:
2013