-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.PWN
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Fragment książki Siła nawyku
CHARLES DUHIGG jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times", gdzie pisze zarówno do gazety, jak i do magazynu. Pisał lub współpracował przy: cyklu Golden Opportunities (2007), serii artykułów ukazujących, w jaki sposób firmy próbują czerpać korzyści ze starzejących się Amerykanów - The Reckoning (2008), badającym przyczyny i skutki kryzysu finansowego, oraz Toxic Waters (2009), na temat coraz większego zanieczyszczenia wód w Ameryce i reakcji władz.
Za swoją pracę Duhigg otrzymał, między innymi, następujące nagrody: National Academies of Sciences, National Journalism, George Polk, Gerald Loeb, znalazł się też w gronie finalistów nagrody Pulit-zera w roku 2009. Wystąpił w This American Life, The Dr. Oz Show, NPR, The NewsHour with Jim Lehrer oraz Frontline.
Duhigg jest absolwentem Harvard Business School i Yale University. Zanim zajął się dziennikarstwem, pracował w private eąuity i - przez jeden przerażający dzień - był rowerowym kurierem w San Francisco.
Charles Duhigg nabywa złe nawyki - przeważnie związane ze smażonym jedzeniem - w ciągu kilku minut. Wraz z żoną - biologiem morza i dwoma synami, którzy nawykowo budzą się o 5.00 rano, rzucają jedzeniem podczas obiadu i perfekcyjnie się uśmiechają, zamieszkują Brooklyn.
Zawarte w książce Siła nawyku informacje powstały dzięki setkom wywiadów i dodatkowym tysiącom artykułów i badań. Wiele źródeł wymieniłem w tekście zasadniczym lub w przypisach, wraz z informacjami o dodatkowych źródłach dla zainteresowanych czytelników.
W większości sytuacji osoby, które dostarczały informacji lub publikowały badania będące integralną częścią tych doniesień, miały możliwość - po ukończeniu przeze mnie pracy nad danym tematem - przejrzenia faktów i dodania komentarzy, odniesienia się do rozbieżności czy sposobu, w jaki przedstawiono informacje. Wiele tych komentarzy zawarto w przypisach. (Żadne źródło nie uzyskało dostępu do całości tekstu książki - wszystkie komentarze dotyczą udostępnionych im podsumowań).
W bardzo niewielkiej liczbie przypadków zapewniono anonimowość źródłom, które, z różnych powodów, nie mogły rozmawiać inaczej. W jeszcze mniejszej liczbie wypadków ukryto lub nieznacznie zmieniono pewne charakterystyki, aby zapewnić prywatność pacjentom lub z innych powodów.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Charles Duhigg
-
Tytuł oryginału:
The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business
-
Liczba stron:
423
-
Wymiary:
155x210
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-7705-273-0
-
Tłumacz:
Małgorzata Guzowska
-
Rok wydania:
2013