Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7705-273-0
Autor: Charles Duhigg
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: PWN

Fragment książki Siła nawyku

   CHARLES DUHIGG jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times", gdzie pisze zarówno do gazety, jak i do magazynu. Pisał lub współpracował przy: cyklu Golden Opportunities (2007), serii artykułów ukazujących, w jaki sposób firmy próbują czerpać korzyści ze starzejących się Amerykanów - The Reckoning (2008), badającym przyczyny i skutki kryzysu finansowego, oraz Toxic Waters (2009), na temat coraz większego zanieczyszczenia wód w Ameryce i reakcji władz.
Za swoją pracę Duhigg otrzymał, między innymi, następujące nagrody: National Academies of Sciences, National Journalism, George Polk, Gerald Loeb, znalazł się też w gronie finalistów nagrody Pulit-zera w roku 2009. Wystąpił w This American Life, The Dr. Oz Show, NPR, The NewsHour with Jim Lehrer oraz Frontline.
   Duhigg jest absolwentem Harvard Business School i Yale University. Zanim zajął się dziennikarstwem, pracował w private eąuity i - przez jeden przerażający dzień - był rowerowym kurierem w San Francisco.
    Charles Duhigg nabywa złe nawyki - przeważnie związane ze smażonym jedzeniem - w ciągu kilku minut. Wraz z żoną - biologiem morza i dwoma synami, którzy nawykowo budzą się o 5.00 rano, rzucają jedzeniem podczas obiadu i perfekcyjnie się uśmiechają, zamieszkują Brooklyn.

   Zawarte w książce Siła nawyku informacje powstały dzięki setkom wywiadów i dodatkowym tysiącom artykułów i badań. Wiele źródeł wymieniłem w tekście zasadniczym lub w przypisach, wraz z informacjami o dodatkowych źródłach dla zainteresowanych czytelników.
    W większości sytuacji osoby, które dostarczały informacji lub publikowały badania będące integralną częścią tych doniesień, miały możliwość - po ukończeniu przeze mnie pracy nad danym tematem - przejrzenia faktów i dodania komentarzy, odniesienia się do rozbieżności czy sposobu, w jaki przedstawiono informacje. Wiele tych komentarzy zawarto w przypisach. (Żadne źródło nie uzyskało dostępu do całości tekstu książki - wszystkie komentarze dotyczą udostępnionych im podsumowań).
     W bardzo niewielkiej liczbie przypadków zapewniono anonimowość źródłom, które, z różnych powodów, nie mogły rozmawiać inaczej. W jeszcze mniejszej liczbie wypadków ukryto lub nieznacznie zmieniono pewne charakterystyki, aby zapewnić prywatność pacjentom lub z innych powodów.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Charles Duhigg

  • Tytuł oryginału: 

    The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business

  • Liczba stron: 

    423

  • Wymiary: 

    155x210

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-7705-273-0

  • Tłumacz: 

    Małgorzata Guzowska

  • Rok wydania: 

    2013

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...