Wprowadzenie do książki
Menedżer do zadań specjalnych
- Dlaczego warto wynająć interim managera?
- Dlaczego warto być interim managerem?
- Jak to się robi w Polsce?
Na pomoc Twojej firmie!
Interim management, czyli "zarządzanie czasowe", bo tak w tłumaczeniu brzmi ten termin, to rozwiązanie, które polega na zatrudnieniu wysoko wykwalifikowanego managera do rozwiązania złożonego problemu w firmie. Taki manager do zadań specjalnych posiada wieloletnie, udokumentowane doświadczenie w swojej branży i dziedzinie aktywności zawodowej. Wynajmuje się go do realizacji konkretnego projektu w określonym czasie, a wynagradza odpowiednio do efektów. W zachodnim podejściu do zarządzania takie działanie jest bardzo popularne ze względu na swoją niezwykłą wydajność.
W naszym kraju instytucja interim managera dopiero zdobywa sobie uznanie, zarówno wśród właścicieli firm, jak i potencjalnych managerów do zadań specjalnych. Książka Manager do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem powstała w oparciu o doświadczenia interim managerów aktywnych na polskim rynku i we współpracy z nimi. Przybliża temat od strony teoretycznej, ale przede wszystkim stawia na studia przypadków z konkretnych, przeprowadzonych i zakończonych sukcesem projektów. Dzięki temu, że autorzy dzielą się przykładami z rodzimego rynku, czytelnik ma okazję przekonać się, że warto rozważyć interim management jako opcję zarządzania swoją firmą lub ścieżkę kariery zawodowej!
- Zarządzanie czasowe rozszyfrowane:
- Czym jest interim management?
- W jakich sytuacjach można go wykorzystać?
- Co trzeba wiedzieć, zanim wynajmie się managera?
- Jak zostać "managerem do wynajęcia"?
Szczegóły
-
Autor:
Monika Buchajska-Wróbel, Roman Wendt, Ewa Rytka, Jan Gasparski, Katarzyna Gajda
-
Objętość:
174
-
Oprawa:
Twarda
-
Format:
140x200
-
ISBN:
978-83-246-3071-4
-
Rok wydania:
2011