Wczytuję dane...
KOD: 978-90-76332-79-6
Autor: Dr med. Matthias Rath, Aleksandra Niedzwiedzki
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN

Wprowadzenie do książki

Zwycięstwo nad Rakiem cz.2

Istotnie, odniesienie przez ludzkość „zwycięstwa nad rakiem" nie wymaga wynalezienia supernowoczesnych sposobów leczenia. Zdecydowany postęp w skutecznej profilaktyce, kontroli i ostatecznej eliminacji raka oparty jest na nowym zrozumieniu decydującej roli mikroelementów w tym procesie.

Niedostateczne zrozumienie zasadniczej roli mikroelementów w kontroli raka, nie wspominając o ich znaczeniu w powstrzymaniu epidemii nowotworowej, nie jest dziełem przypadku. Wiedza ta była świadomie lekceważona i utrzymywana w tajemnicy z korzyścią dla farmaceutycznego lobby inwestycyjnego.

Generalnie, choroby są wykorzystywane przez biznes farmaceutyczny jako platforma rynkowa dla produkowanych i patentowanych przez ten biznes leków. W przypadku nowotworów na uwagę zasługuje jeszcze jeden, wyjątkowo odrażający aspekt. Zdia-gnozowanie raka w powszechnej opinii odbierane jest jako wyrok śmierci. Nie jest to dziełem przypadku. Pojawiający się przy takiej diagnozie strach przed śmiercią sprawia, że miliony pacjentów cierpiących na raka są w stanie poddać się dosłownie każdemu zabiegowi, nawet najbardziej dyskusyjnemu, łącznie z wysoce toksyczną chemioterapią.

Przedstawiony w książce raport obali ten mit i, tym samym, umożliwi ludziom uwolnienie się od fatalnej zależności od farmaceutycznego „biznesu chorobowego".

Zwycięstwo nad rakiem stanowi jeden z wielkich przełomów w historii medycyny. Sto pięćdziesiąt lat temu Ludwik Pasteur odkrył, że mikroorganizmy są przyczyną chorób zakaźnych, torując w ten sposób drogę do opanowania wielu nawiedzających ludzkość epidemii. Jego teorie zaakceptowano dopiero ćwierć wieku później.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Dr med. Matthias Rath, Aleksandra Niedzwiedzki

  • Liczba stron: 

    73

  • Wymiary: 

    130x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-90-76332-79-6

  • Rok wydania: 

    2011

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...