Wczytuję dane...
KOD: 639901
Dostępność: 2 dni
EAN: 5904915902686
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN

Nowoczesna edukacja w NK!

Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj-Zrozum-Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu/dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki, czasowniki modalne w języku angielskim, itp.W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!

Druga gra tej serii to wciągająca gra gramatyczna. Spryciula wraz z psem Gramatyńczykiem zajadają orzeszki i poznają nieprzypadkową ekipę rzeczownika, która odmieni ich życie nie tylko przez przypadki TAK! Lekcje gramatyki języka polskiego w czwartej klasie szkoły podstawowej mogą być łatwe, przyjemne i pożyteczne.

POMOC DYDAKTYCZNA + GRA EDUKACYJNA

200 ELEMENTÓW

2 POZIOMY TRUDNOŚCI

NAUKA ODMIANY WYRAZÓW PRZEZ PRZYPADKI

PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY

DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TARDYCYJNYCH METOD NAUCZANIA GRAMATYKI

GOTOWE ROZWIĄZANIE NA LEKCJE JĘZYKA OJCZYSTEGO W SZKOLE ORAZ JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Azymut

  • Autor: 

  • Format: 

  • Ilość stron: 

  • ISBN: 

    10+

  • Oprawa: 

  • Rok wydania: 

Polecamy