Wprowadzenie do książki
Social media to ściema
Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy…
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową!
Czyżby?
A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.
Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie.
Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze?
W książce Social media to ściema znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
B.J. Mendelson
-
Tytuł oryginału:
Social Media Is Bullshit
-
Liczba stron:
240
-
Wymiary:
145x205
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-246-7500-5
-
Tłumacz:
Marcin Machnik
-
Rok wydania:
2013