Wczytuję dane...
KOD: 978-83-246-7106-9
Autor: Dave Lakhani
EAN: 9788324671069
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: One Press

Wprowadzenie do książki

Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje

I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

„Sprzedawanie się zmieniło, a ktoś zapomniał poinformować o tym dział sprzedaży”-

— Dave Lakhani

   Ten cytat to ciekawy początek dla książki, która mówi o tym, jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. Gdy uświadomimy sobie, że warunki ekonomiczne zmieniają się z dnia na dzień, szybko zrozumiemy, dlaczego ludzie przestali kupować.
   Techniki sprzedawania z XX wieku straciły swoją skuteczność. Sprzedawcy próbują ignorować ten fakt, zwołując zebrania i spotykając się z potencjalnymi klientami, jak gdyby nic się nie stało. Czas jednak spojrzeć prawdzie w oczy — jeśli chcesz odnosić sukcesy w sprzedaży, musisz doskonalić swoje umiejętności. Techniki, które poznał Twój szef na szkoleniu w 1974 roku, oparte na strategiach wymyślonych w 1954 roku, dziś są bezużyteczne. Musisz opracować nowe strategie i nowe taktyki — takie, które będą odzwierciedlały naszą obecną rzeczywistość. Ta książka Ci w tym pomoże, pod warunkiem że będziesz gotowy na ciężką pracę i naukę. Jeśli nie chcesz uczyć się nowych rzeczy, to bez względu na to, jakie masz doświadczenie w sprzedaży, powinieneś rzucić tę pracę jak najszybciej — to nie jest zajęcie dla    Ciebie. Odejdź z godnością i rozpocznij nową ścieżkę kariery.
   Jeżeli natomiast jesteś gotowy na to, żeby stawić czoła nowej rzeczywistości — chcesz się nauczyć nowych technik i sprawdzić ich działanie w pracy zawodowej (są tak samo skuteczne w każdej branży) — to dzisiejsze trudne czasy, w których klienci nie chcą kupować, mogą okazać się Twoją szansą na sukces.
   Zadaj sobie pytanie, czy faktycznie tak jest, że nikt nie kupuje. Oczywiście, że nie. Rynek się zmienia, a firmy powstają i upadają. Dużo bliższe prawdy jest stwierdzenie, że ludzie, którzy dotychczas kupowali    Twoje produkty lub usługi, przestali to robić. Jednak są jeszcze inni. Być może nie uda Ci się znaleźć nowych klientów w miejscach, w których zawsze ich szukałeś, ale to nie znaczy, że ich nie ma. Musisz tylko zmienić narzędzia, które wykorzystujesz w swojej pracy.
   Sprzedaż bardzo się zmieniła w porównaniu z latami 80. XX wieku, gdy firmy miały do dyspozycji ogromne budżety i spory kapitał na inwestycje dużego ryzyka — a co najważniejsze, gospodarka kwitła.    Sprzedawcy dostawali wysokie wynagrodzenia, a dumnie brzmiące stanowiska, takie jak główny dyrektor do spraw sprzedaży czy wiceprezes sprzedaży, były hojnie przydzielane, bez względu na to, czy dany pracownik miał doświadczenie w zarządzaniu, czy nie. W wielu branżach produkty i usługi sprzedawały się same — wystarczyło spotkać się z klientem i zamknąć sprzedaż. Od tamtego czasu proces sprzedaży się zmienił. Sprzedawcy przestali być ekspertami; stali się specjalistami. Eksperci pomagali im demonstrować produkt i odpowiadali na trudne pytania, pracownicy działu obsługi klienta skupiali się na budowaniu relacji z klientami, a sami sprzedawcy zostali pośrodku i zajęli się sprzedażą... w pewnym sensie. W czasach wielkich budżetów wystarczyło spotkać się z klientem, żeby sprzedać produkt. Teraz, gdy nikt nie kupuje, trzeba przyjąć inną taktykę. O tym właśnie mówi ta książka. Moim zdaniem już niedługo świat biznesu i konsumentów zmieni się całkowicie. Sprzedawcy, którzy chcą odnieść sukces, muszą zmienić swój stosunek do klientów i podejście do wykonywanej pracy.
   Wspólczesny sprzedawca musi uzbroić się w zupełnie inne strategie. Musi nie tylko umieć dopasować się do otoczenia i nowych warunków ekonomicznych, ale również nabywać nowe umiejętności, które przydadzą mu się w życiu osobistym i zawodowym. Bardzo dużo zmienił internet — między innymi również to, jak sprzedajemy i jak kupujemy.
   Umiejętności, których się nauczysz, czytając tę książkę, pomogą Ci sprzedawać w czasach, gdy nikt nie kupuje. Dzięki nim będziesz w stanie godnie rywalizować z innymi sprzedawcami w walce o klientów.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Dave Lakhani

  • Tytuł oryginału: 

    How To Sell When Nobody's Buying

  • Liczba stron: 

    240

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-246-7106-9

  • Tłumacz: 

    Joanna Sugiero

  • Rok wydania: 

    2014

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...