Wczytuję dane...
KOD: 424369
Dostępność: 2 dni
EAN: 9788328374140
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN

Wszystko zaczyna się od... rozmowy.

Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.

To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.

Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?

  • Odważnie
  • Mądrze
  • Życzliwie
  • Odpowiedzialnie

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Detale

  • Autor: 

    Łada Drozda

  • Format: 

    208x140 mm

  • Ilość stron: 

    160

  • ISBN: 

    9788328374140

  • Oprawa: 

    broszurowa

  • Rok wydania: 

    2021

Polecamy