Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów
Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w książce Doświadczenie APPLE zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam – najwyższy – standard obsługi.
Dzięki książce Doświadczenie APPLE osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi – czy to z klientami, czy z pracownikami – mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Carmine Gallo
-
Tytuł oryginału:
The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Customer Loyalty
-
Liczba stron:
250
-
Wymiary:
158x233
-
Oprawa:
Twarda
-
ISBN:
978-83-7746-436-6
-
Rok wydania:
2013