Wczytuję dane...
KOD: 978-83-62304-95-0
Autor: Dale Carnegie
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: Emka

   Weźmy kilka podstawowych zasad: nie krytykuj, nie potępiaj, nie narzekaj, przyznawaj się do błędów, pozwalaj innym zachować twarz. Te zasady nie zrobią z ciebie błyskotliwego rozmówcy ani mistrza ciętej riposty. Przypominają natomiast, abyś zanim coś powiesz, wziął pod uwagę potrzeby drugiej strony. Zachęcają do podejmowania trudnych tematów szczerze i z wyrozumiałością. Dopingują do bycia uprzejmym i pokornym liderem, małżonkiem, kolegą, sprzedawcą czy rodzicem. I wreszcie stawiają wyzwanie, aby zdobywać wpływy na innych nie pozerstwem i manipulacją, lecz nawykiem szczerego wyrażania szacunku i empatii.
   Co zyskujesz? Trwałe, wartościowe przyjaźnie. Wiarygodne transakcje. Skuteczne przywództwo. I markę wyróżniającą się na de wszechobecnego egotyzmu.
   Książka Carnegie'ego okrzyknięta została bestsellerem literatury o samodoskonaleniu. Budzi to pewne nieporozumienia. Car-negie nie pisał o samodoskonaleniu. Ten termin pojawił się jako nazwa gatunku literatury, którego rozwój zapoczątkował sukces Jak zdobyć przyjaciół. Paradoksalnie Carnegie nie podpisałby się pod wieloma współczesnymi poradami dotyczącymi samodoskonalenia. On kierował się autentycznym zainteresowaniem drugim człowiekiem. Uczył zasad płynących z wewnętrznego zadowolenia z pomagania innym w osiąganiu sukcesów. Trafniejszym określeniem byłoby zapewne nazwanie Jak zdobyć przyjaciół bestsellerem wśród literatury o rozwoju duchowym. Ponieważ książka ta opiera się na duchowej Złotej Regule.
   Przedstawiane tutaj zasady dotyczą czegoś więcej niż samodoskonalenie i autopromocja. Są strategiami prowadzącymi do osiągania trwałych i ważnych postępów w prowadzeniu rozmów, współpracy i przedsiębiorstwa. Przynoszą ogromne efekty.
   Stosując je stajesz się człowiekiem godnym zaufania i zdobywasz wpływ na życie innych ludzi, a także realizujesz cele bezinteresowne. Wyobraź sobie efekty tych wielu codziennych interakcji, które w epoce cyfrowej można podtrzymywać. Wyobraź sobie, że te same zasady stosuje większość ludzi z firmy. Dzisiaj zdobywanie przyjaciół i zjednywanie ludzi to sprawa niebagatelna. Może to być największa okazja do dokonywania postępów wspólnie z innymi. Który sukces nie zaczyna się od relacji i kontaktów?

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Dale Carnegie

  • Tytuł oryginału: 

    How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

  • Liczba stron: 

    253

  • Wymiary: 

    135x215

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-62304-95-0

  • Tłumacz: 

    Dariusz Bakalarz

  • Rok wydania: 

    2012

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...