Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7510-369-4
Autor: Dan Hill
EAN: 9788375103694
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: Rebis

Wprowadzenie do książki

Emocjonomika

  Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

  Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

„Książka Dana Hilla to objawienie”.
Philip Kotler, autor Marketingu
„Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach”.
Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy
„Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja”.
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy

   Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can’t Or Won’t Say.

Szczegóły

  • Autor: 

    Dan Hill

  • Tytuł oryginału: 

    Emotionomics: Leveraging Emotions for Business Success

  • Objętość: 

    416

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Format: 

    155x230

  • ISBN: 

    978-83-7510-369-4

  • Tłumacz: 

    Jacek Środa

  • Rok wydania: 

    2010

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...