Jak Wprowadzić Klienta W Trans Kupowania
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-246-9107-4
Autor: Joe Vitale
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: One Press

Wprowadzenie do książki

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania

   Ta książka ma pomóc Ci udoskonalić komunikację z ludźmi, tak aby usłyszeli oni Twoje komunikaty reklamowe i odpowiednio na nie zareagowali. Przekonasz się, że drobne rzeczy mogą wiele zdziałać. Spójrz na przykład na tytuł tego wstępu. Dodając słowo dziwny sprawiłem, że zwykły wstęp stał się bardziej, cóż, hipnotyczny. Wiem, że większość czytelników pomija wstęp i od razu przechodzi do pierwszego rozdziału, dlatego zrobiłem coś, żeby zainteresować ludzi moim wprowadzeniem. To jedno dodatkowe słowo wytrąca czytelników ich z aktualnego transu, skłaniając ich do przeczytania wstępu.
   W trakcie czytania tej książki miej na uwadze tych kilka pomysłów i pytań:

  • Jak wyglądałaby Twoja sprzedaż i marketing, gdybyś rozumiał, na czym polega trans kupowania, i w naturalny sposób wykorzystywał go w swojej działalności zawodowej? 
  • Nie musisz od razu korzystać z metody transu kupowania; wystarczy, że będziesz otwarty na pomysł wdrożenia jej w najbliższym czasie. 
  • Co by było, gdybyś pozwolił na to, żeby Twoja metoda transu kupowania ewoluowała naturalnie, szybko i z łatwością? 
  • Gdybyś wiedział, ile możliwości daje metoda transu kupowania, o ile przyjemniej czytałoby Ci się tę książkę? 
  • Być może zdałeś już sobie sprawę z tego, że jedno słowo może przyciągnąć Twoją uwagę — ta sama zasada dotyczy potencjalnych lub obecnych klientów. 
  • Przez chwilę udawaj, że jesteś w stanie z łatwością przyswoić zaprezentowane tu informacje i biegłe opanować metodę transu kupowania. 
  • Wiem, że zastanawiasz się, co to wszystko ma wspólnego ze sprzedażą i marketingiem — i bardzo dobrze. 
  • Gdy nagle złapiesz się na tym, że naturalnie stosujesz metodę transu kupowania — czy będziesz tym zaskoczony, czy po prostu zadowolony? 

    Bez względu na to, jak w tej chwili brzmią Twoje odpowiedzi, udawaj, że wszystko podąża w kierunku większych obrotów, lepszej zabawy i wspanialszych relacji z klientami. Usiądź wygodnie na krześle i przejdź do czytania — czujny, ale spokojny.

— dr Joe Vitale

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Joe Vitale

  • Tytuł oryginału: 

    Buying Trances: A New Psychology of Sales and Marketing

  • Liczba stron: 

    272

  • Wymiary: 

    148×210

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-246-9107-4

  • Tłumacz: 

    Joanna Sugiero

  • Rok wydania: 

    2014

Polecamy