Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7489-529-3
Autor: Robert Cialdini
EAN: 9788374895293
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN

Wprowadzenie do książki

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

EKSKLUZYWNE WYDANIE BESTSELLERA!

  • Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?
  • Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
  • Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli?
  • Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?

   Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Robert Cialdini

  • Tytuł oryginału: 

    Influence. Science and Practice

  • Liczba stron: 

    328

  • Wymiary: 

    165x235

  • Oprawa: 

    Twarda

  • ISBN: 

    978-83-7489-529-3

  • Tłumacz: 

    Prof. Bogdan Wojciszke

  • Rok wydania: 

    2014

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...