Wprowadzenie do książki
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
EKSKLUZYWNE WYDANIE BESTSELLERA!
- Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?
- Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
- Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli?
- Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Robert Cialdini
-
Tytuł oryginału:
Influence. Science and Practice
-
Liczba stron:
328
-
Wymiary:
165x235
-
Oprawa:
Twarda
-
ISBN:
978-83-7489-529-3
-
Tłumacz:
Prof. Bogdan Wojciszke
-
Rok wydania:
2014