Wprowadzenie do książki
7 zaginionych tajemnic sukcesu
Pierwsze wydanie książki 7 zaginionych tajemnic sukcesu, które ukazało się w 1992 roku, zapoczątkowało pewien podziemny ruch. Pewien człowiek zakupił dziewiętnaście i pół tysiąca egzemplarzy książki. Inni kupowali po kilkanaście dla swoich pracowników, przyjaciół, rodzin, firm. Jedna osoba zostawiła książkę w pokoju hotelowym z notatką: „Przeczytaj i zostaw dla innych”.
Jestem pełen podziwu. Poświęciłem dwa lata na badanie życia Bruce’a Bartona, ponieważ zastanawiało mnie, co stało się z geniuszem marketingu z dawnych lat. Był autorem bestsellerów i osobowością reklamy. Jego imię znali niegdyś wszyscy. Jego pomysły pozwalały bogacić się firmom.
Chciałem poznać jego sekrety. Po dwóch latach przekopywania się przez materiały napisałem tę książkę. Była już wznawiana dziewiętnaście razy. Uaktualniłem ją, poszerzyłem i przedstawiam Ci ją ponownie w darze serca.
Przyjemnej lektury.
Joe Vitale
Podobnie jak Barton uważam, że odpowiedzialny biznes może pomóc stworzyć świat, w którym każdy ma szansę na pokój, szczęście, rozwój i dobrobyt.
Książka ta nie będzie analizą życia Bartona. Mam natomiast zamiar skoncentrować się na jego strategiach sukcesu i sposobach, w jakie możesz je dziś wykorzystać. Jestem przekonany, że sukces Bartona w reklamie i marketingu — jego sukces we wszystkich dziedzinach życia — był pochodną owych ponadczasowych strategii.
Choć sam Barton nigdy nie opisał swoich sekretów na kartach książki — i sam prawdopodobnie otworzyłby szeroko oczy ze zdziwienia, gdyby przeczytał tę książkę — będę stanowczo obstawał przy tym, o czym piszę. Przeanalizowałem życie, listy, pisma i reklamy Bartona. Odnalazłem w nich zestaw siedmiu sekretów, które w moim przekonaniu mniej lub bardziej świadomie stosował w pracy nad swoimi najbardziej udanymi kampaniami.
Choć niektóre mogą przypominać praktyki stosowane dziś, szybko się przekonasz, że Barton w swoich strategiach dotarł do samego sedna. I starał się znaleźć dla nich bardziej globalne zastosowanie.
Nie pisał reklam, żeby sprzedać produkt: pisał przepełnione emocjami literackie obrazki, które pokazywały, że biznes może odmienić nasze życie.
Co więcej, pomysły Bartona są świeże i pełne życia, tak jak jego nastawienie do promocji, reklamy i dobrobytu. Nastawienie, które znacznie wykracza poza wszelkie powszechnie stosowane w dzisiejszych czasach metody.
Książka 7 zaginionych tajemnic sukcesu wyjaśnia każdy z sekretów Bartona. Zawiera również pytania i wskazówki, które ułatwiają wykorzystanie siedmiu strategii na potrzeby promowania samego siebie lub firmy oraz zapewnienia sobie na stałe sukcesu i powodzenia.
Owe zaginione sekrety są skuteczne. I mogę to udowodnić.
Wypróbowałem strategie Bartona na własnej skórze. Dały mi pieniądze, szczęście, wiarygodność, poczucie własnej wartości i świadomość, że robię coś dla ludzkości. Obserwowałem moich klientów, którzy korzystali z tych sekretów (niektórzy świadomie, inni przypadkowo) i odnosili sukcesy. Na kartach tej książki podzielę się z Tobą ich doświadczeniem, a także moim własnym.
Zastosuj przedstawione strategie, a stworzysz legendarną, elektryzującą, świetnie prosperującą i stabilną firmę — firmę, która może pomóc urzeczywistnić czas szczęścia i dobrobytu, o jakim kilkadziesiąt lat wcześniej marzył „mesjasz biznesu”.
„Wielu zamożnych ludzi kupuje gazety z zamysłem zasilenia swojej osobistej fortuny lub przeprowadzenia akcji politycznej, w której mają prywatny interes. Niemal wszystkie takie gazety upadają... Czytelnicy mają szósty zmysł, który pozwala im wykryć nieszczerość; instynktownie wiedzą, czy ktoś mówi prawdę".
Bruce Barton, The Man Nobody Knows, 1925
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Joe Vitale
-
Tytuł oryginału:
The Seven Lost Secrets of Success: Million Dollar Ideas of Bruce Barton, America's Forgotten Genius
-
Liczba stron:
216
-
Wymiary:
148×210
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-246-1968-9