Elementy Perswazji
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-61040-21-7
Autor: Richard Maxwell, Robert Dickman
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: MT Biznes

Wprowadzenie do książki

Elementy perswazji

  Maxwell i Dickman uczą czytelnika Elementów perswazji, jak należy opowiadać. Pokazują, że umiejętność opowiadania jest istotna w każdej branży i że każdy może wykorzystać jego siłę. Aby stworzyć — w każdej sytuacji — doskonałe opowiadanie, potrzeba:

  • pasji, aby słuchacze byli zainteresowani zakończeniem
  • bohatera, który jest siłą napędową akcji
  • antagonisty, który przeciwstawia się bohaterowi
  • chwili świadomości, w której bohater odkrywa sposób na pokonanie przeszkód
  • transformacji — osiągnięcia przez bohatera jego upragnionego celu

  Maxwell i Dickman korzystają ze swych doświadczeń zawodowych (w branży rozrywki i w dziedzinie doradztwa dla przedsiębiorstw), aby przedstawić przepis na skuteczne opowiadanie. Każde z nich musi obejmować pięć podstawowych elementów: PASJĘ, z jaką się je opowiada, BOHATERA, który prowadzi nas przez akcję opowiadania i pozwala nam spoglądać na nie jego oczami, ANTAGONISTĘ lub przeszkodę, których pokonanie jest zadaniem bohatera, chwilę ŚWIADOMOŚCI, która pozwala bohaterowi odnieść zwycięstwo, oraz naturalny wynik — TRANSFORMACJĘ bohatera i świata. Zgódźmy się: przewodzenie jest o wiele zabawniejsze od podążania w czyjeś ślady. Nawet jeśli ktoś nie chce zostać dyrektorem generalnym ani zmieniać świata, z pewnością chce mieć wpływ na swoją własną pracę i swoje własne idee. A to właśnie uzyskujemy w ostatecznym rachunku dzięki umiejętności opowiadania.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Richard Maxwell, Robert Dickman

  • Tytuł oryginału: 

    The Elements of Persuasion: Use Storytelling to Pitch Better, Sell Faster & Win More Business

  • Liczba stron: 

    264

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-61040-21-7

  • Tłumacz: 

    Grzegorz Łuczkieiwcz

  • Rok wydania: 

    2008

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...