Jak Przyciągnąć Doskonałych Klientów
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-62195-14-5
Autor: Stacy Hall, Jan Brogniez
EAN: 9788362195145
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: MT Biznes

Wprowadzenie do książki

Jak przyciągnąć doskonałych klientów

  Aby pomóc ci w pracy, podzieliłyśmy książkę na trzy części:

  • Część I - Sześć standardów strategicznej synchroniczności
  • Część II — Plan strategicznego przyciągania klientów
  • Część III — Strategiczne przyciąganie w praktyce: 21 wskazówek na każdy dzień

   W części I prezentujemy czynniki, które sprawiają, że wdrożenie planu przyciągania powoduje powstanie strategicznych synchroniczności. W części II poprowadzimy was przez proces tworzenia pierwszego planu, który przekształci firmę w niewzruszoną latarnię morską ukazującą klientom stabilny brzeg. Dzięki ćwiczeniom i wskazówkom z części III poszerzy się zakres waszej wiedzy. Jednocześnie w waszym przedsiębiorstwie nastąpi adekwatny wzrost mocy przyciągania.
   Jak mówi doktor Robert Fenn, regionalny dyrektor Northeast Ohio Procurement Technical Assistance Center: „Mimo że działam w biznesie już ponad trzydzieści lat, byłem zaskoczony, że istnieje sposób na lepszy marketing, o którym nigdy jeszcze nie słyszałem. Jestem zdumiony, gdyż system wydaje się tak oczywisty. Jednakże, jak wszyscy wiemy, diabeł tkwi w szczegółach. Żywię głębokie przekonanie, że dzięki filozofii strategicznej synchroniczności wszystkie firmy mogą zwiększyć wydajność i poprawić wynik finansowy. Prostota tej metody czyni piorunujące wrażenie, ale czyż najlepsze pomysły nie są zawsze najprostsze?”.
   W trakcie lektury poznasz rozmaite synchroniczne punkty widzenia, którymi podzielili się z nami specjalnie dobrani liderzy — dyrektorzy korporacji, członkowie personelu różnych organizacji i przedsiębiorcy. Wszyscy oni wypróbowali przedstawioną w książce metodę i ukształtowali własne doświadczenia dzięki tym samym ćwiczeniom. Jeśli dojdziecie do wniosku, że odczuwacie strategiczną synchroniczność z którąkolwiek z tych osób, zachęcamy do skontaktowania się z nimi. Wszyscy zgodzili się służyć radą i zachętą przedsiębiorcom rozpoczynającym odkrywczą podróż.
   I jeszcze ostatnia uwaga odnośnie korzystania z niniejszej książki. Zauważycie, że słowo „doskonały” pojawia się w tekście raz po raz. Zrobiłyśmy tak specjalnie. Terapeuci behawioralni wykazali, że nowy wzorzec zachowania szybciej wchodzi w nawyk, gdy jest często powtarzany. Zatem dajemy ci wiele okazji do bawienia się słowem i używania terminu „doskonały”.
   Nasi klienci, zanim przyzwyczaili się do słowa „doskonały”, często pytali, czy można je zastąpić jakimś innym słowem, na przykład „idealny” albo „upragniony”. Zdajemy sobie sprawę, że koncepcja doskonałości nie wszystkim odpowiada, ponieważ nauczono nas, że nikt nie jest doskonały. Prosimy jednak, by oprzeć się pokusie zamiany tego słowa na inne, mniej krępujące, ale i mniej precyzyjne.
  Przystąpmy zatem teraz do praktycznych zagadnień związanych z przyciąganiem doskonałych klientów.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Stacy Hall, Jan Brogniez

  • Tytuł oryginału: 

    Attracting Perfect Customers: The Power of Strategic Synchronicity

  • Liczba stron: 

    224

  • Wymiary: 

    135x210

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-62195-14-5

  • Tłumacz: 

    Urszula Zinserllin

  • Rok wydania: 

    2010

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...