Sprzedaż, Zarządzanie I Efektywność Osobista
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-246-7092-5
Autor: Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała
EAN: 9788324670925
Koszt wysyłki: ★☆★ ☆Darmowa Dostawa ☆★☆★
Wydawca: One Press

Wprowadzenie do książki

Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach

   Wszystko zaczęło się w pokoju hotelowym w Kielcach. Szkoliliśmy wtedy we dwóch, a po południu w pierwszym dniu zajęć każdy zajął się swoimi sprawami. Wieczorem postanowiliśmy odetchnąć. Była po temu okazja, bo Bartek przywiózł mi w prezencie butelkę whisky. Postanowiliśmy ją napocząć, odpowiedzialnie obiecując sobie, że poprzestaniemy na kilku szklaneczkach. Wszak drugiego dnia mieliśmy szkolić od dziewiątej rano.
   Ja dokupiłem lód (świetny, choć niezbyt sprawiedliwy podział kosztów), włączyliśmy kanał sportowy w telewizji, zalegliśmy na swoich łóżkach i zaczęliśmy gwarzyć o wszystkim i niczym. W końcu wyłączyliśmy światło i zaczęliśmy zasypiać. I wtedy wpadł mi do głowy pomysł tej książki. Zainspirował mnie Bartek, który kiedyś opowiedział mi o swoim szkoleniowym przykładzie o kupowaniu wina (oczywiście zamieściliśmy go w tej książce). Jego przykład tak bardzo mnie zainspirował, że wymyśliłem, żeby zebrać w całość więcej takich przykładów i dołożyć do nich kilka słów wyjaśnienia. Już prawie śpiąc, powiedziałem o tym Bartkowi. Ten ze swojego łóżka wymruczał, że pomysł jest niezły. Ostatkiem sił i zupełnie bez wiary, że to się kiedykolwiek stanie, powiedziałem:
— To spisz to w jakimś mailu, jeśli chcesz — i zasnąłem.
   Ku mojemu zdumieniu już po trzech dniach dostałem maila od Bartka z załącznikiem, który był zaczątkiem tej książki. Była to prawie gotowa koncepcja z dwoma pierwszymi przykładami : roboczym tytułem. Nie było wyjścia, trzeba było zakasać rękawy i zacząć pisać. Przez kilka tygodni każdy z nas niespiesznie pracował nad swoimi tekstami, aż w końcu zadzwoniłem do Basi Gancarz-Wójcickiej, która redagowała moje poprzednie książki. Basia jak zwykle zaufała nam i podięła decyzję o wydaniu tej pozycji, a potem otoczyła nas swoją tradycyjną, spokojną opieką redakcyjną. W kilka dni później podpisaliśmy umowę z Wydawcą i sprawy nabrały tempa.

O KSIĄŻCE I O TYM, JAK Z NIEJ KORZYSTAĆ

  • Wszystkie przykłady są prawdziwe, do części z nich dodaliśmy odrobinę humoru, żeby były „lekkostrawne".
  • Każdy przykład jest osobną całością, tak więc książkę można czytać systematycznie albo otwierać ją w dowolnym miejscu.
  • W wielu przykładach znajdują się odnośniki do innych przykładów, w których dokładniej tłumaczymy kwestie poruszane w bieżącym fragmencie tekstu.
  • Książka jest podzielona na trzy części. W pierwszej znajdują się przykłady handlowe, w kolejnej — menedżerskie, a na końcu te, które dotyczą rozwoju osobistego. Ten podział jest umowny, ponieważ większość to teksty uniwersalne. Wszystkie przykłady związane z rozwojem osobistym mogą przydać się menedżerom i handlowcom, namawiamy więc do przeczytania ich wszystkich.

Podczas pisania trzymaliśmy się zawsze tego samego schematu:

TYTUŁ

Krótka informacja, o czym jest dany przykład.
Informacja, w jakich sytuacjach można go wykorzystywać:
• handlowych (kreatywność jako droga do wychodzenia z impasu).

WYJAŚNIENIE

W wyjaśnieniu znajduje się kilka akapitów wiedzy teoretycznej oraz nasz komentarz pozwalający dokładniej zanalizować przykład. W kilku przypadkach wyjaśnienie pojawia się po przykładzie.

PRZYKŁAD

Przykład, czyli prawdziwe zdarzenie stanowiące praktyczną ilustrację teorii. Na końcu przykładu znajduje się krótkie podsumowanie.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała

  • Liczba stron: 

    344

  • Wymiary: 

    168x237

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-246-7092-5

  • Rok wydania: 

    2013

Polecamy