Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7746-072-6
Autor: Timothy Ferriss
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: MT Biznes

Wprowadzenie do książki

4 godzinne ciało

   Pisząc książkę 4 godzinne ciało, nie zamierzałem tworzyć kompleksowego traktatu poruszającego wszelkie kwestie związane z ludzkim ciałem. Zależało mi raczej na tym, by przekazać te 2,5%, które moim zdaniem pozwalają osiągnąć 95% rezultatów w zakresie szybkiej zmiany stanu i kondycji ciała. Jeżeli już teraz tkanka tłuszczowa w twoim organizmie stanowi tylko 5% i wyciskasz 180 kilogramów, zaliczasz się do szczytowego 1% ludzkości i powinieneś się spodziewać samych tylko stopniowych zmian. Ta książka powstała z myślą o pozostałych 99% osób, .które mogą osiągnąć wprost niewiarygodne korzyści w krótkim czasie.

Jak korzystać z tej książki - pięć zasad

Podczas korzystania z książki 4 godzinne ciało należy koniecznie przestrzegać pięciu zasad. Lekceważąc je, sam sobie szkodzisz.

ZASADA NR 1. MYŚL O TEJ KSIĄŻCE W KATEGORIACH SZWEDZKIEGO STOłU

Nie czytaj tej książki od deski do deski.
Dla większości ludzi, aby osiągnąć przemiany, wystarczy przeczytanie zaledwie 150 stron. Przejrzyj spis treści i wybierz rozdziały, które najbardziej cię interesują. Na resztę nie zwracaj uwagi... przynajmniej na razie. Na początek wybierz jeden cel związany z wyglądem i jeden związany z kondycją.
Jedyne obowiązkowe części to „Podstawy” oraz „Punkt wyjścia”. Poniżej zestawiam najpowszechniejsze cele wraz z odpowiednimi rozdziałami, które należy czytać we wskazanej kolejności:

SZYBKA REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ
Wszystkie rozdziały części Podstawy
Wszystkie rozdziały części Punkt wyjścia
„Dieta Slow-Carb” cz. I i cz. II
„Tył doskonały”
Łączna liczba stron: 98

SZYBKI PRZYROST TKANKI MIĘŚNIOWEJ
Wszystkie rozdziały części Podstawy
Wszystkie rozdziały części Punkt wyjścia
„Od dziwaka do maniaka”
„Protokół Ockhama” cz. I i II
Łączna liczba stron: 97

SZYBKI PRZYROST SIŁY
Wszystkie rozdziały części Podstawy Wszystkie
rozdziały części Punkt wyjścia
„Superczłowiek bez wysiłku” (sama siła, niewielki przyrost masy)
„Prehabilitacja (prewencja). Zabezpieczanie ciała przed urazami”
Łączna liczba stron: 92

SZYBKA POPRAWA OGÓLNEGO SAMOPOCZUCIA
Wszystkie rozdziały części Podstawy Wszystkie rozdziały części Punkt wyjścia Wszystkie rozdziały części Lepszy seks Wszystkie rozdziały części Sen doskonały „Leczenie «trwałych» urazów” Łączna liczba stron: 143

   Gdy już wybierzesz absolutne minimum, od którego należy zacząć, po prostu zacznij.
   Potem, gdy już przystąpisz do realizacji konkretnego planu, możesz dla rozrywki dalej przeglądać książkę i poznawać jej treść. Każdy z rozdziałów zawiera czysto praktyczne porady, tytuły nie powinny cię więc zniechęcać. A zatem, nawet jeśli jesteś mięsożercą (tak jak ja), z pewnością znajdziesz coś interesującego w rozdziale „Maszyna bezmięsna”.
  Chodzi tylko o to, żebyś nie czytał wszystkiego od razu.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Timothy Ferriss

  • Tytuł oryginału: 

    The 4-Hour Body: An Uncommon Guide to Rapid Fat-Loss, Incredible Sex, and Becoming Superhuman

  • Liczba stron: 

    628

  • Wymiary: 

    187x225

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-7746-072-6

  • Tłumacz: 

    Magda Witkowska

  • Rok wydania: 

    2011

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...