Odkryj Siebie Na Nowo
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-246-8710-7
Autor: Dorie Clark
EAN: 9788324687107
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: Helion

Wprowadzenie do książki

Odkryj siebie na nowo

Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę

   Książka Odkryj siebie na nowo została napisana po to, aby pomóc ludziom pełniącym funkcje kierownicze (na różnych etapach kariery zawodowej), którzy chcą coś zmienić w swoim życiu zawodowym. Takie osoby potrzebują specjalnej strategii dostosowanej do ich potrzeb. Niektóre z nich zmagają się z trudnymi warunkami ekonomicznymi, tak jak Johnna (opowiem jej historię nieco później), która została zmuszona do pracy w handlu, przez co nie mogła realizować swojej wymarzonej ścieżki kariery. Być może w Twojej branży nastąpił kryzys, a Ty zostałeś zmuszony do rozważenia nowych opcji, tak jak Tom, który dostał wypowiedzenie po ponad dwudziestu latach pracy w gazecie na stanowisku dziennikarza. A może, tak jak Dan, musisz walczyć z błędnymi przekonaniami ludzi na Twój temat, żeby móc wreszcie odnieść sukces w firmie, w której pracujesz? A może jest jeszcze inaczej: chcesz zdobyć nowe umiejętności i poszerzyć swoje zainteresowania, tak jak Karen, prawnik firmowy, która zdała sobie sprawę, że desperacko potrzebuje zmiany. Odkryj siebie na nowo to zaproszenie, żebyś zastanowił się, co tak naprawdę chcesz osiągnąć w życiu.

Kiedy powinieneś odkryć siebie na nowo pod kątem zawodowym?

  • Wszedłeś w nowy etap w swoim życiu i chcesz, żeby ludzie zobaczyli Twoje inne talenty. 
  • Zostałeś zwolniony i chcesz zwiększyć swoje szanse na szybkie znalezienie nowej pracy. 
  • Chcesz ubiegać się o wyższe stanowisko i w związku z tym musisz przejąć kontrolę nad swoją reputacją. 
  • Marzysz o awansie, ale powstrzymują Cię Twoje błędne przekonania na temat własnych umiejętności. 
  • Chciałbyś przenieść się do innego działu w firmie — na przykład z działu prawnego do działu kadr albo ze sprzedaży do finansów.

Szczegóły

  • Autor: 

    Dorie Clark

  • Tytuł oryginału: 

    Reinventing You: Define Your Brand, Imagine Your Future

  • Objętość: 

    248

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    145x205

  • ISBN: 

    978-83-246-8710-7

  • Tłumacz: 

    Joanna Sugiero

  • Rok wydania: 

    2014

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...