Wprowadzenie do książki
Odkryj siebie na nowo
Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę
Książka Odkryj siebie na nowo została napisana po to, aby pomóc ludziom pełniącym funkcje kierownicze (na różnych etapach kariery zawodowej), którzy chcą coś zmienić w swoim życiu zawodowym. Takie osoby potrzebują specjalnej strategii dostosowanej do ich potrzeb. Niektóre z nich zmagają się z trudnymi warunkami ekonomicznymi, tak jak Johnna (opowiem jej historię nieco później), która została zmuszona do pracy w handlu, przez co nie mogła realizować swojej wymarzonej ścieżki kariery. Być może w Twojej branży nastąpił kryzys, a Ty zostałeś zmuszony do rozważenia nowych opcji, tak jak Tom, który dostał wypowiedzenie po ponad dwudziestu latach pracy w gazecie na stanowisku dziennikarza. A może, tak jak Dan, musisz walczyć z błędnymi przekonaniami ludzi na Twój temat, żeby móc wreszcie odnieść sukces w firmie, w której pracujesz? A może jest jeszcze inaczej: chcesz zdobyć nowe umiejętności i poszerzyć swoje zainteresowania, tak jak Karen, prawnik firmowy, która zdała sobie sprawę, że desperacko potrzebuje zmiany. Odkryj siebie na nowo to zaproszenie, żebyś zastanowił się, co tak naprawdę chcesz osiągnąć w życiu.
Kiedy powinieneś odkryć siebie na nowo pod kątem zawodowym?
- Wszedłeś w nowy etap w swoim życiu i chcesz, żeby ludzie zobaczyli Twoje inne talenty.
- Zostałeś zwolniony i chcesz zwiększyć swoje szanse na szybkie znalezienie nowej pracy.
- Chcesz ubiegać się o wyższe stanowisko i w związku z tym musisz przejąć kontrolę nad swoją reputacją.
- Marzysz o awansie, ale powstrzymują Cię Twoje błędne przekonania na temat własnych umiejętności.
- Chciałbyś przenieść się do innego działu w firmie — na przykład z działu prawnego do działu kadr albo ze sprzedaży do finansów.
Szczegóły
-
Autor:
Dorie Clark
-
Tytuł oryginału:
Reinventing You: Define Your Brand, Imagine Your Future
-
Objętość:
248
-
Oprawa:
Miękka
-
Format:
145x205
-
ISBN:
978-83-246-8710-7
-
Tłumacz:
Joanna Sugiero
-
Rok wydania:
2014