Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7746-466-3
Autor: Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris
EAN: 9788377464663
Koszt wysyłki od: 9.90 PLN
Wydawca: MT Biznes

Wprowadzenie do książki

Inteligencja analityczna w biznesie

  Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.>
  Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

  • Liczba stron: 

    242

  • Wymiary: 

    150x230

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-7746-466-3

  • Rok wydania: 

    2013

Polecamy