Wprowadzenie do książki
Inteligencja analityczna w biznesie
Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.>
Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris
-
Liczba stron:
242
-
Wymiary:
150x230
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-7746-466-3
-
Rok wydania:
2013