Wprowadzenie do książki
Ukryta perswazja
W jaki sposób przekonać drugą osobę do nabycia czy wypróbowania Twojego produktu lub usługi, poparcia Twojej sprawy czy też zagłosowania na Twojego kandydata? Odpowiedź na to pytanie zawiera niniejsza książka. Jest to opracowanie oparte na szczegółowych badaniach, łączące wiedzę z rozmaitych źródeł i prezentujące nowe wnioski, które pomogą Ci konsekwentnie i skutecznie przekonywać innych.
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Sam tytuł wywołuje skojarzenia z czymś tajemniczym i sekretnym. I taki też był nasz zamiar. Nasz podstawowy cel w odniesieniu do niniejszej książki to przedstawienie Czytelnikowi technik i strategii służących przekonywaniu innych w sposób tak zręczny, by starania te były dosłownie niedostrzegalne. Perswazja powinna być ukryta. Wykorzystanie mocy ukrytej perswazji w życiu osobistym i zawodowym jest nie tyle właściwe i całkowicie etyczne, co wręcz niezbędne, żebyś mógł osiągnąć sukces.
Książka dotyczy przede wszystkim dokładnego przewidywania zachowania ludzi w rozmaitych sytuacjach.
Perswazja jest wszędzie wokół nas. Firmy i reklamodawcy nieustannie starają się lepiej nas zrozumieć. Każdego roku wydają miliony dolarów, próbując przyciągnąć naszą uwagę, przekonać nas do nabycia ich produktu czy usługi, wypróbowania ich oferty, głosowania na ich kandydatów czy poparcia ich sprawy. Przeciętny mieszkaniec Stanów Zjednoczonych każdego roku otrzymuje oferty i reklamy warte 3200 dolarów. To spora kwota pieniędzy, wydana tylko po to, żeby przekonać jedną osobę.
W niniejszej książce przedstawiamy długą listę technik ukrytej perswazji. Obejmuje ona wszystko, począwszy od rozmowy z samym sobą, która jest niezbędna, żeby uzyskać pewność siebie konieczną do przekonywania innych, skończywszy na finałowym bezpośrednim kontakcie z osobą, którą chcesz przekonać, czyli z docelowym klientem. Wszystkie te techniki prezentujemy dla Ciebie.
Wierzymy, że lektura niniejszej książki wyzwoli w Tobie silną potrzebę zgłębienia tego fascynującego tematu. Żeby pojnóc Ci w niekończącym się zadaniu poszukiwania nowej wiedzy, zamieściliśmy na końcu sporą bibliografię.
Korzystając z przekrojowej prezentacji badań nad perswazją, obejmującej eksperymenty w dziedzinie psychologii społecznej, programowania neurolingwistycznego, badań nad językiem, kreatywnym myśleniem, technikami sprzedaży oraz umiejętnościami komunikacji biznesowej i personalnej, odkryjesz fascynujące wskazówki, które na zawsze zmienią sposób, w jaki się komunikujesz.
Załączyliśmy również informacje, które pomogą Ci lepiej zrozumieć rozmówcę. Omawiamy także potęgę pytań, które pozwalają wpływać zarówno na sposób myślenia danej osoby, jak i na jej zachowanie.
Chcemy, żebyś został ekspertem od perswazji i dostawał to, co chcesz, i to wtedy, kiedy chcesz. Jeśli jesteś handlowcem, będziesz dysponował narzędziami, które podwoją, a nawet potroją wielkość Twojej sprzedaży i wysokość osiąganych zysków, jeśli aktywnie i konsekwentnie będziesz stosować przedstawione koncepcje i techniki w swojej codziennej pracy. Choć brzmi to nieco niewiarygodnie, nie zmieścisz się już na liście pierwszych tysiąca osób, które powiedziały nam, że tak właśnie się stało.
Jeśli natomiast chcesz w swojej pracy przekonać współpracowników, podwładnych i (lub) przełożonych do swoich pomysłów, także koniecznie przeczytaj niniejszą książkę. Znajdziesz w niej wiele technik, które będziesz mógł od razu wykorzystać do skrytego przekonywania innych do swojego sposobu myślenia.
Niniejsza książka stanie się często używanym przez Ciebie przewodnikiem, który pomoże Ci koncentrować się dokładnie na tym, czego pragniesz, jednocześnie zapewniając Ci zbiór łatwych, lecz potężnych i sprawdzonych technik perswazji.
Techniki perswazji zawarte w niniejszej książce powinny być stosowane w sposób etyczny. Podobnie jak młotek, który jest przeznaczony do wbijania gwoździ, a może zostać użyty, żeby kogoś uderzyć, niniejsze techniki służyć mają zwiększeniu Twojej siły perswazji dla poprawy zarówno Twojego żyda zawodowego, jak i osobistego, a nie jakimś nieetycznym czy złym celom.
Techniki perswazji często przedstawiamy w niniejszej książce w sposób prosty i bezpośredni. Dzięki temu Czytelnik z łatwością będzie mógł nauczyć się, jak przekonywać innych do swojego sposobu myślenia. W bardzo krótkim czasie i przy najmniejszym oporze będzie w stanie osiągać swoje cele.
Szczegółowe Informacje
-
Autor:
Kevin Hogan, James Speakman
-
Tytuł oryginału:
Covert Persuasion: Psychological Tactics and Tricks to Win the Game
-
Liczba stron:
240
-
Wymiary:
140x208
-
Oprawa:
Miękka
-
ISBN:
978-83-246-4252-6
-
Tłumacz:
Daria Kuczyńska-Szymala
-
Rok wydania:
2009