KOD: 978-83-240-3742-1
Autor: David Ludwig
Koszt wysyłki od: 5.90 PLN
Wydawca: Znak

Wprowadzenie do książki

Wiecznie głodny?

Zapanuj nad zachciankami, przeprogramuj komórki tłuszczowe, strać wagę na zawsze

3 proste fazy:

  • Aktywuj proces odchudzania 
  • Przeprogramuj komórki na spalanie tłuszczu 
  • Przejmij kontrolę nad swoim ciałem 

Dieta, która leczy prawdziwe przyczyny otyłości. Bez głodzenia się, liczenia kalorii i efektu jo-jo.

Promowany przez dekady model odżywiania nie jest zdrowy! Diety redukujące kalorie kłamią! Pora skończyć z mitami żywieniowymi, które miały pomóc nam w walce z kilogramami, a tak naprawdę tylko rozregulowują nasz organizm i prowadzą do groźnej insulinoodporności.

Skuteczne odchudzanie nie polega na walce z tłuszczami, które wbrew pozorom mogą pomóc nam schudnąć. Nie musimy być głodni! Nie musimy rezygnować z rzeczy, które lubimy jeść!

INNE DIETY PRÓBUJĄ JEDYNIE WALCZYĆ Z OBJAWAMI – TA LECZY PRAWDZIWE PRZYCZYNY OTYŁOŚCI.

Ludwig eliminuje z popularnych diet (m.in. paleo, niskowęglowodanowej, Atkinsa, śródziemnomorskiej) szkodliwe elementy, wybiera te dobre i łączy je w kompleksowy program, który nie tylko odchudza, ale też poprawia zdrowie i samopoczucie


  Dieta, którą proponujemy, obejmuje smakowite produkty białkowe (w wersji dla mięsożerców i wegetarian), pyszne sosy i pasty do smarowania, sycące orzechy i masła orzechowe oraz całą gamę naturalnych węglowodanów. Taki sposób odżywiania jest tak bogaty i sycący, że zostanie niewiele miejsca na wysoko przetworzone węglowodany, które wkradły się do naszej diety podczas niskotłuszczowej manii poprzednich kilkudziesięciu lat. Może zauważysz, że niektóre z przepisów są trochę „retro”, nawiązują do solidnych posiłków z lat 50., ale zostały zaktualizowane o współczesne smaki i dostrojone do poziomu najnowszej wiedzy naukowej. Dzięki dokładnemu zrozumieniu procesów odżywiania od strony naukowej możemy osiągnąć maksimum spadku wagi i ogólnych korzyści zdrowotnych przy minimum wysiłku. To dieta bez wyrzeczeń.
   Nie jest to typowa dieta niskowęglowodanowa. W fazie 1 „Zapanuj nad zachciankami” odstawisz - tylko na dwa tygodnie - skrobie i cukry złożone. Ale w fazie 2 „Przeprogramuj komórki tłuszczowe” dodasz umiarkowane ilości pełnoziarnistych produktów zbożowych, warzyw skrobiowych (z wyjątkiem ziemniaków) oraz odrobinę słodkości. A potem, w fazie 3 „Trwale schudnij”, możesz ostrożnie wprowadzić z powrotem chleb, ziemniaki i niektóre przetworzone węglowodany, w zależności od tego, w jakim stopniu twój organizm jest zdolny sobie z nimi poradzić - a więc stworzysz indywidualną dietę dopasowaną do swoich potrzeb.
   Jeśli jesteś gotowy zacząć od razu - wszystkie kluczowe koncepcje omówiono w rozdziale 1 Ogólny zarys. Przeczytaj go, a potem możesz przeskoczyć od razu do części II. Jeżeli postanowisz czytać po kolei, rozdziały od 2 do 4 zawierają bardziej dogłębną analizę problemu, od konwencjonalnych diet po nowe naukowe podstawy odchudzania bez uczucia głodu. Program, który znajdziesz w części II, obejmuje wszystko, co będzie ci potrzebne, żeby wprowadzić plan odchudzania w życie: między innymi przepisy, grafik posiłków, narzędzia do monitorowania postępów, listy zakupów, wskazówki dotyczące przygotowywania potraw. A epilog przedstawia pomysły na to, jak zmienić społeczeństwo, by nam wszystkim zdrowiej się w nim żyło.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    David Ludwig

  • Tytuł oryginału: 

    Conquer Cravings, Retrain Your Fat Cells, and Lose Weight Permanently

  • Liczba stron: 

    416

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-240-3742-1

  • Tłumacz: 

    Agnieszka Sobolewska

  • Rok wydania: 

    2017

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...