Dieta płaskiego brzucha
Wczytuję dane...
KOD: 978-83-7515-060-5
Autor: Liz Vaccariello, Cynthia Sass
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: Otwarte

Fragment książki Dieta płaskiego brzucha!

Program diety płaskiego brzucha

   Dieta płaskiego brzucha składa się z dwóch części: czterodniowego programu antywzdęciowego oraz czterotygodniowego planu żywieniowego. Całość kuracji trwa jedynie 32 dni, co -jak pokazują badania - wystarczy, by sprawić, że nowa dieta stanie się częścią twojego stylu życia. Gdy już opanujesz program i zobaczysz pożądane zmiany w swojej wadze oraz wymiarach, otrzymasz wskazówki pomagające już na zawsze zachować płaski brzuch. Być może odczujesz pokusę, by zrealizować tylko jedną część diety, zapominając o drugiej; proszę cię, byś jednak koniecznie zaczęła od czterodniowego programu antywzdęciowego, a następnie od razu przeszła do czterotygodniowego planu żywieniowego. Teraz powiem ci dlaczego.

8 CZTERODNIOWY PROGRAM ANTYWZDĘCIOWY służy nie tylko pozbyciu się wzdętego brzucha; jest również niezwykle ważny, aby wywołać emocjonalne zaangażowanie w przestrzeganie całej diety. Na ten czterodniowy plan składają się: lista posiłków i napojów, które pomogą wypłukać płyny, zredukować zatrzymywanie wody w organizmie oraz zapobiegać problemom z trawieniem, takim jak gazy i zaparcia wywołujące niepotrzebne wydęcie brzucha. Będziesz pić specjalną wodę Cynthii (według przepisu Cynthii Sass) i jeść zdrową żywność, bogatą w owoce, warzywa oraz produkty pełnoziarniste. Gdy wypróbowaliśmy tę dietę na naszej grupie ochotników, jeden z nich stracił niewiarygodne 3 kilogramy oraz 12,5 centymetra podczas pierwszych 4 dni [czyli zaledwie 96 godzin)!
    Pozbycie się wzdętego brzucha to nie tylko sposób, by znów włożyć ulubioną sukienkę. Najważniejsze, że nabieramy pewności siebie, czujemy się silne oraz dumne ze swego ciała. Zrzucenie choćby kilku kilogramów jest ekscytujące i może sprawić, że uwierzysz w siebie - co jest niezbędne do odniesienia sukcesu w przestrzeganiu jakiejkolwiek diety. Poza tym dodałam jeszcze jeden element: triki myślowe. Będą one w porach posiłku przypominać ci, że weszłaś na nową drogę życia polegającą na dbaniu o swój organizm.

CZTEROTYGODNIOWY PLAN ŻYWIENIOWY rozpoczyna się następnego ranka po zakończeniu czterodniowego programu antywzdę-ciowego i jest główną częścią tej książki. Codziennie będziesz mogła się delektować wyśmienitymi posiłkami zawierającymi po 400 kalorii oraz przekąską o tej samej liczbie kalorii. Każdy posiłek i każda przekąska zawierają odpowiednią ilość MUFA, by sprawić, że twój brzuszek zniknie. Czy może być coś prostszego? Żadnego liczenia kalorii. Żadnej matematyki! Zdecydowaliśmy się na 1600 kalorii dziennie, ponieważ jest to dokładnie ta liczba, której potrzebuje dorosła kobieta - średniego wzrostu i budowy oraz wykazująca przeciętny poziom aktywności - by schudnąć do pożądanej i najlepszej dla siebie wagi, zachowując jednocześnie wysoki poziom energii, zdrowy system odpornościowy i silne mięśnie. Ponadto ta liczba kalorii gwarantuje, że nie będziesz zmęczona, podenerwowana, humorzasta ani głodna.
   Nie ma takiego planu żywieniowego, który odpowiadałby wszystkim, stworzyliśmy zatem dwie różne wersje. Pierwsza z nich jest idealna dla kogoś, kto spędza mało czasu w kuchni. W rozdziale 7 znajdziesz 70 posiłków zawierających 400 kalorii, bogatych w MUFA i szybkich do przyrządzenia, oraz 28 różnych przekąsek, z których każda również zawiera 400 kalorii. Wystarczy wybrać 3 dania i jedną przekąskę każdego dnia. W ciągu miesiąca będziesz miała bardziej płaski brzuch i moja rola zostanie spełniona.
   Ale gdy będziesz miała ochotę spędzić więcej czasu w kuchni - być może z okazji rodzinnego spotkania albo po prostu dobrze gotujesz i lubisz od czasu do czasu sobie o tym przypomnieć, w rozdziale 8 znajdziesz ponad 80 przepisów na dania zawierające odpowiednią liczbę kalorii oraz MUFA, co pozwoli zastąpić którykolwiek z wymaganych trzech posiłków dziennie.
   Podobnie jak w czterodniowym programie antywzdęciowym, w czterotygodniowym planie żywieniowym nie chodzi tylko o to, co jesz; liczy się również sposób myślenia. W rozdziale 9 poproszę cię o prowadzenie dziennika. Będę cię zachęcać, abyś codziennie zapisywała refleksje na temat swojego stosunku do jedzenia, własnego brzucha i całego ciała, a także celów, które chcesz osiągnąć. Nazywam je podróżami do wnętrza.
    W naszej książce w ramkach z nagłówkiem Czy wiesz, że... znajdziesz więcej informacji na temat tkanki tłuszczowej, odchudzania i ogólnie zdrowia. Nie zapomnij również o fragmentach zatytułowanych Mądrości Cynthii. Cynthia Sass napisała je, by podzielić się swoimi przemyśleniami oraz radami, jak z powodzeniem wprowadzić w życie ten zachwycający program. Znajdziesz tu również niezwykłe historie sukcesów kobiet (i mężczyzn) należących do naszego zespołu testowego, którzy na dowód skuteczności tej diety pokazują swoje płaskie brzuchy!
    Lata pracy w redakcji „Prevention" nauczyły mnie jednego: utrzymywanie w zdrowiu ciała i umysłu to najlepsze, co mogę zrobić dla siebie oraz swojej rodziny. Mam nadzieję, że gdy już przeczytasz książkę i zastosujesz naszą dietę, zakochasz się w swoim bardziej płaskim brzuchu, lepszych nawykach żywieniowych oraz niezwykłej energii i witalności, które zyskasz, dbając o zdrowie.

DIETA PŁASKIEGO BRZUCHA!

Czterodniowy program antywzdęciowy
Wystarczy 96 gadzin, by rozbudzić twoje zaangażowanie w dietę płaskiego brzucha - i stracić kilka kilogramów. Program składa się z:
DZIENNEJ DAWKI WODY CYNTHII. Specjalna mikstura autorstwa Cynthii Sass chroni przed odwodnieniem.
TRIKÓW MYŚLOWYCH DO KAŻDEGO POSIŁKU. Pozwalają w pełni zaangażować się fizycznie i mentalnie w dietą płaskiego brzucha.

Czterotygodniowy plan żywieniowy
28 dni przepysznych, bogatych w MUFA posiłków. Przepisy które możesz łączyć w dowolny sposób. Plan składa sią z:
4 POSIŁKÓW DZIENNIE PO 400 KALORII KAŻDY. Duży wybór przepisów. Pamiętaj o przekąsce każdego dnia.
MUFA W KAŻDYM POSIŁKU. Te superzdrowe tłuszcze sycą i sprawiają, że każde danie smakuje wyjątkowo dobrze.
CODZIENNEJ PODRÓŻY DO WNĘTRZA. Poświęć 15 minut dziennie na przemyślenia dotyczące twojego stosunku do jedzenia oraz pragnienia, by osiągnąć zamierzone cele.

Nieobowiązkowy program ćwiczeń
Spacery spalające tłuszcz, ćwiczenia na pobudzenie metabolizmu i wzmocnienie mięśni brzucha.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Liz Vaccariello, Cynthia Sass

  • Tytuł oryginału: 

    Flat Belly Diet

  • Liczba stron: 

    354

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-7515-060-5

  • Tłumacz: 

    Martyna Tomczak

  • Rok wydania: 

    2009

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...