Wczytuję dane...
KOD: 978-83-64278-06-8
Autor: Gilian Riley
Dostępność: 24 godzin
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawca: Vital

Wprowadzenie do książki

Jak jeść mniej i nie oszaleć z głodu

   W kwestii wprowadzenia zmian w żywieniu - bez względu na to, czy postrzega się to jako dietę, odchudzanie, czy też zdrowe odżywianie - proponuje się zwykle pewne konkretne metody. Ta książka sprawi, że je zakwestionujesz.

  • MIT: Zanim zjesz, zaczekaj, aż poczujesz głód. Wzięcie sobie głodu za przewodnika może okazać się niewygodne, niepraktyczne i przysparzać trudności w odpowiedniej interpretacji. Wiele badań wykazało, że głód nie jest wiarygodnym sygnałem na to, że można coś zjeść.
  • MIT: Przestań jeść, kiedy poczujesz sytość. Większość ludzi nie odczuwa sytości aż do kilku minut po posiłku. Jeżeli masz skłonność do przejadania się, jest to za późno.
  • MIT: Cukier jest uzależniający, więc jedynym rozwiązaniem jest odstawienie go w zupełności. Obietnica abstynencji od cukru to bardzo wysoko ustawiona poprzeczka. Jeśli powodzenie twoich planów będzie zależało od tego, że nigdy więcej nie zjesz cukru, będzie ono bardzo kruche, a kiedy złamiesz to postanowienie, nie pozostanie ci żadna inna strategia.
  • MIT: Odstaw cukier, pszenicę i/lub produkty przetworzone, a zachcianki znikną. Wiele osób odchudzających się doświadczyło efektu jo-jo, polegającego na tym, że ściśle trzymały się diety przez kilka miesięcy, po czym powracały do przejadania się po ponownym pojawieniu się chęci na tego typu jedzenie.
  • MIT: Jedz wszystko, na co masz ochotę, i zaufaj swojemu ciału, że powie ci, czego potrzebuje. Gdyby ta zasada sprawdzała się, nie istniałaby żadna z jakże wielu dolegliwości i chorób powiązanych ze złym odżywianiem. Ta książka pokazuje, jak pokonać własny pociąg do przetworzonego „nie-jedzenia”, które wywołuje choroby.
  • MIT: Unikaj pokus i zajmij sobie czas, żeby nie myśleć o jedzeniu. Być może sam już zdążyłeś się przekonać, że ta zasada działa tylko do pewnego stopnia. Tak jak to jest z każdego rodzaju problemem życiowym, uniki nie zaprowadzą do długoterminowego rozwiązania.
  • MIT: Nie jedz podczas oglądania telewizji. Chodzi tu o to, żeby utrzymać swoją uwagę na jedzeniu - ale przecież nikt nie powie, że nie należy rozmawiać podczas posiłku! Można jeść mniej podczas posiłków i jednocześnie rozmawiać, czytać gazetę albo oglądać program telewizyjny, jeśli ma się na to ochotę.
  • MIT: Przejadanie się to skutek nierozwiązanych problemów emocjonalnych. A jednak wiele osób objada się w chwilach szczęścia i radości. Istnieje sposób na pokonanie problemu z przejadaniem się bez zagłębiania się w przeszłość i odkrycie go stanowi bardzo uwalniające doświadczenie.


Oto zupełnie inne rozwiązanie.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Gilian Riley

  • Tytuł oryginału: 

    Eating Less. Say Goodbye to Overeating

  • Liczba stron: 

    256

  • Wymiary: 

    145x205

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-64278-06-8

  • Tłumacz: 

    Katarzyna Zimnoch

  • Rok wydania: 

    2013

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...