Zadbaj O Swoje Plecy Jak Radzić Sobie Z Bólem Pleców Lub Kręgosłupa
Wczytuję dane...
KOD: 83-11-10421-2
Autor: Stella Weller
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN

Wprowadzenie do książki

Zadbaj o swoje plecy Jak radzić sobie z bólem pleców lub kręgosłupa

  • Czy już kiedyś zasięgałeś porady lekarza z powodu bólu pleców?
  • A może taki ból stale ci dokucza?
  • Czy kiedykolwiek zwalniałeś się z tego powodu z pracy?

   Jeśli tak, to nie jesteś osamotniony. Według danych Światowej Organizacji Zdrowia aż 80 procent ludzi cierpi przez jakiś czas w swoim życiu na bóle pleców lub krzyża. Zarówno jednostki, jak i społeczeństwo ponoszą z tego powodu znaczne koszty. Szacuje się, że na przykład w Wielkiej Brytanii straty społeczne i w produkcji przedsiębiorstw spowodowane dolegliwościami związanymi z bólem pleców wynoszą co roku ponad 6 miliardów funtów, a w USA aż 85 miliardów dolarów.
   Te dane statystyczne naprawdę mogą budzić niepokój, a przecież pomoc i nadzieja są pod ręką. Ta książka pokazuje, jak dzięki starannie dobranym ćwiczeniom można skorygować postawę i wzmocnić mięśnie, aby zapobiec tym dolegliwościom, lub leczyć je, jeżeli już cierpimy z powodu bólu pleców.
  Jeśli zaczniesz wyrabiać w sobie nawyk utrzymywania prawidłowej postawy, a także włączysz do codziennych zajęć proste ćwiczenia opisane w tej książce, to już po dwóch tygodniach zauważysz poprawę. Zacznij od ćwiczeń dla początkujących i stopniowo przechodź do trudniejszych.
   Wykonanie pełnego, 20-minutowego programu ćwiczeń - w sposób zaprezentowany na stronach 100-103 - przynajmniej co drugi dzień, lub jego skróconej wersji razem z jakimiś innymi ćwiczeniami codziennie, sprawi, ze już po czterech, góra - po sześciu tygodniach, zauważysz, jak bardzo poprawił się twój stan psychiczny i fizyczny.
   W kolejnych częściach książki znajdziesz:

  • informacje na temat różnych rodzajów bólu pleców i ich przyczyn
  • wskazówki, jak - dzięki prawidłowej postawie, odpowiednim ćwiczeniom i zmianie trybu żyda - zapobiegać urazom
  • porady, jak w bezpieczny sposób postępować, stosując także samoleczenie, jeśli tylko jest to możliwe, w przypadku ostrych i przewlekłych bólów pleców
  • ilustracje przedstawiające krok po kroku ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu i łagodzące dolegliwości. Ćwiczenia oparte są na treningu pilates, jodze i technice Alexandra
  • zestawy ćwiczeń, które można włączyć do codziennych zajęć.

  Niezależnie od tego gdzie jesteś, masz do swojej dyspozycji najlepsze „narzędzia”, które pomogą ci uzyskać i zachować silne i zdrowe plecy. Są to: twoje dato i możliwości twojej psychiki, takie jak zdolność koncentracji i wizualizacji, a także umiejętność prawidłowego oddychania (patrz strony 34-35).
   Wykorzystując informacje zawarte w książce, ćwiczenia i techniki, nauczysz się, jak skutecznie stosować te „narzędzia”, Zachęcam was, abyście używali ich regularnie i rozsądnie. Dzięki temu świadomie i aktywnie będziecie brać czynny udział w realizacji najlepszego, długoterminowego projektu gwarantującego uwolnienie się od problemów z plecami.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Stella Weller

  • Tytuł oryginału: 

    Better back book : beating back pain the easy way

  • Liczba stron: 

    110

  • Wymiary: 

    190x230

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    83-11-10421-2

  • Tłumacz: 

    Elżbieta Niegowska-Drachal

  • Rok wydania: 

    2006

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...