Wczytuję dane...
KOD: 978-83-8272-085-3
Autor: Tara Spencer
Dostępność: 2 dni
Koszt wysyłki od: 7.90 PLN
Wydawca: Vital

100 łatwych do przygotowania dań, plan codziennych posiłków i ćwiczenia, które pozwolą ci schudnąć

Kontroluj insulinooporność w łatwy i naturalny sposób, dzięki prostemu 4-tygodniowemu planowi posiłków!

Autorka z własnego doświadczenia wie, na czym polegają zmagania z insulinoopornością i zespołem policystycznych jajników (PCOS). W tej książce podpowie ci, w jaki sposób przezwyciężyć wyniszczające fizyczne i emocjonalne skutki tych chorób. Jeśli jesteś sfrustrowana tradycyjnymi metodami leczenia, które nie zawsze są skuteczne, to praktyczny plan posiłków, pożywne dania i pełne współczucia rady Tary poprowadzą cię w kierunku odwrócenia insulinooporności naturalnymi metodami.

Schudnij, przejmij kontrolę nad insulinoopornością i PCOS, odbuduj pewność siebie i wybierz zdrowy styl życia dzięki:

• poznaniu i zrozumieniu związku między pożywieniem, metabolizmem a insulinoopornością,
• 100 przepisom na pożywne i łatwe do przygotowania posiłki ze zdrowych składników,
• 28-dniowemu planowi posiłków, które pozwolą ci na rozpoczęcie zdrowego stylu życia,
• technikom samowspółczucia oraz prostym sposobom radzenia sobie ze stresem, takim jak medytacje i afirmacje,
• ćwiczeniom fizycznym, które przyspieszą twój metabolizm.

Szczegółowe Informacje

  • Autor: 

    Tara Spencer

  • Tytuł oryginału: 

    The Insulin Resistance Diet Plan & Cookbook: Lose Weight, Manage PCOS, and Prevent Prediabetes

  • Liczba stron: 

    248

  • Wymiary: 

    165x235

  • Oprawa: 

    Miękka

  • ISBN: 

    978-83-8272-085-3

  • Rok wydania: 

    2022

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...